Slepičky malou zahrádku?
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 110.127 (?), 25.4.2016 10:16, zobrazeno: 39642x
Dobrý den, máme malou zahrádku a přemýšlíme o pořízení slepiček, nebo nějakého druhu, který není tolik hlučný a nejsou agresivní, máme dvouletého synka. Líbí se nám kurník s výběhem, který by byl celkem velký cca 2metry. Zahradu máme celkem velkou cca 100m2. Líbilo by se nám, kdyby byla i vajíčka. Našla jsem menší plemena jako je bantamka, hedvábnička,Chabo, japonskou nebo čínskou křepelku. Nejsem žádný odborník, proto prosím nekritizujte. Potřebovala bych vědět základy, jaké plemeno by bylo ideální, kolik mít přesně slepiček, jestli vypouštět na zahrádku, celkovou péči, atd... ... předem děkuji za odpovědi :-)
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 157.239 (?), 25.4.2016 22:53
Nepolíbená a už má dvouletého synka? Nejste odborník-tedy laik? Zkušenost 0? Zahrádka je malá, nebo celkem velká? Je u domu-bydliště, nebo na ni musíte docházet, dojíždět? Klouček je normálně hravý, nebo spíš šibal dravý? Máte dostatek času na péči o další živé tvory, může Vás někdo zastoupit v případě nemoci? Chovné zařízení si podle mustru zhotovíte šikovně sami, nebo si koupíte hotovou stavebnici-ekonomie hraje jak velkou roli? Stejná otázka u zvířat-chcete zachránit ptáčky z tzv.slepičího koncentráku, nebo si připlatíte za krásné, zdravé od přověřeného chovatele-co je pro Vás ten IDEÁL?...S.P.,Ch.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 110.127 (?), 26.4.2016 9:30
Takže, čas na slepičky mám, jinak bych nepořizovala. Zahrádka přímo u bydlení také, kurník už mám vybraný, jestli to dobře chápu uvnitř musí být hřady, šuplík na lepší čištění, seno ve snůškách, popřípadně zateplit. Možná si kurník postavím podle obrázku sama. Syn na slepičky moc rád kouká, ale neplaší je. A kde koupím slepičky? Nad tím budu přemýšlet až budu mít kurník a zázemí, pro holky moje :-D (a omlouvám se za překlep... chtěla jsem napsat že máme zahrádku celkem malou - ne velkou)
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 157.239 (?), 26.4.2016 12:36