Slepice mi skočila na záda



host - 229.11 (?)
25.6.2014 19:49

to slepice dělají že skáčou na jinou slepici

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 165.115 (?), 15.4.2014 12:29, zobrazeno: 21977x

Dobrý den,
jsem začátečník a prosím o radu. Před týdnem jsme si pořídili 6 slepiček, staré 20 týdnů. Když jsem dnes šla do výběhu, abych jim dala vodu, jedna mi vlítla na záda, chvíli trvalo, než jsem ji setřásla, pak ji mírně "nakopla" a ona utekla. Poradíte mi, co to má znamenat? Je pravda, že se jich trochu bojím, mohou to vycítit a zkoušet, co si mohou dovolit? Nikde jsem nenašla, že by na záda skákala slepice, jen kohout, tak teď nevím, co s tím? Děkuji.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 234.228 (?), 15.4.2014 17:20

Asi bych z toho nedělala žádnou vědu, prostě Vás běžela přivítat a nějak jí to nevyšlo. Když ráno vstupuji ke slípkám, tak mi klovou nohy i ruce, přitom švitoří a pletou se, také klovou do tkaniček na botách a "tahají žížaly",  hlavně ale chtějí rychle krmení. Potom už je klid. Když by se reakce Vaší slepice opakovala a byla Vám silně nepříjemná, tak by řešení bylo jen v hrnci. Nemyslím, že by zrovna slepice vycítily strach a proto útočily, spíš to bylo jen náhodou. Vlasta L.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 165.115 (?), 16.4.2014 18:28

Dobře, děkuji :-).

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 178.235 (?), 21.4.2014 8:05

Spíš si myslím, že jde o projev radosti a náklonnosti k Vám.Mám souseda, který zase zlověstně vykřikuje na každou pojmenovanou slepici, jakmile snese vajíčko.Křikem odvádí její pozornost, aby vajíčko nesežrala.Doporučil jsem mu, aby jejich výživu doplnil vápníkem a jinými minerály.Zasloužily by si také větší životní prostor a pravidelný úklid.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 128.30 (?), 24.4.2014 17:20