Líhnutí násadová vejce



host - 241.2 (?) 
19.4.2011 15:45, zobrazeno: 32737x

Dobrý den mám problém s líhnutím, po uplynutí doby kdy by se měla líhnout kuřata jsem vájíčka vyházel a rozbil a zjistil jsem že ve vajíčkách jsou mrtvá kuřata tak 3 dny před vylíhnutím, soudě podle zbylého žloutkového vačku, nevim zda se jedná o nějakou nemoc?Chovné hejno se zdá v pořádku a snáška také v normálu.Stalo se mě to již po třetí po sobě.Nejsem žádný začátečník líhnu osmou sezonu a vždy bylo všechno v pohodě.Líhen jsem desinfikoval savem a problém přetrvává, ještě zkusím jiná vajíčka od jiného chovatele.Poradtě nejaké nápady, děkuji

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 157.61 (?), 20.6.2011 19:28
mě takhle letos uplně stejne... všechny kachní vejce jsme vyhodili na hnuj a 55z 60 vajec bylo plných káčat bylo mi řečeno že to může být krmivem ale nevím... krmivo sme změnili jen na pšenici a pastvu a sem tam nějaké granule na přilepšenou a roboran D jak mi bylo doporučeno ale moc od toho už nečekám a s posledních 20 vajec co byla v líhni se vylíhla jen 2 káčata životaschopná samotnou by me zajímalo čím to může být...
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 63.99 (?), 3.6.2014 14:17

Těď jsem z líhně vyházela 40 vajec, pouze 4 kuřata se mi vylíhla. Jak říkáte, ve vyhozených vejcích byla mrtvá kuřata se žloutkovým vakem. Někde jsem četla, že to jsou stará vejce. Taky v nějakých vejcích byla kuřata, tak 14 dní stará, ale uhynula. Tak nevím, člověk by do toho kop. Minule jsem z 24 vajec vylíhla 6 životaschopných kuřat, oplozenost na houby. Taky mi radili, že by se slepice, od kterých budete brát násadovky, neměly krmit směsí. Vejce mám od jiných chovatelů, člověk do toho nevidí. Tak jdu nasadit dalších 40 vajec favelorek, tak uvidím. Jestli to zase bude stát za prd, líhěň strčím do skříně a zajedu si do líhně pro vylíhlá kuřata. chovu zdar