Hřebínky



host - 98.207 (?)
6.2.2015 15:19

Děkuji. Mazala jsem sádlem, důkladně. Slepice jsou hybridky, mají hřebínky různě veliké. Hned se vyválely v popelišti, tak se sádlo pěkně obalilo vrstvičkou prachu. Ve dne jsou venku na zahradě. V noci v zatepleném kurníku. Krmení mají luxusní, nesou pořád. Ráno tu máme -3, jinak nad 0. Slunce, vítr. Mám mazat po týdnu, nebo obden. Jsem začátečník a nechci nic zanedbat. Děkuji za odpověď

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 157.239 (?), 1.2.2015 11:05, zobrazeno: 20421x

enlightened Pozor-důležité upozornění! Při současném průběhu počasí-přes den tepl. lehce nad nulou, v noci mráz, vysoká vlhkost vzduchu-může docházet k namrzání hřebínku u slepic a kohoutů! Bez jednoduchého zásahu hrozí zastavení snášky, konec sociálního smíru v hejnu... S.P.,Ch.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 157.239 (?), 1.2.2015 16:10

... namazat hřebínky...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 157.239 (?), 4.2.2015 13:38

...nesoleným vepř. sádlem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Klapka - (35) - 245.130 (?), 4.2.2015 14:03

Dobrá připomínka. U mě je klid, mám zateplený kurník, teploty neklesají pod 0. A snášejí líp než v říjnu. To byla pauzička... Přepeřovaly jako nikdy. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 98.207 (?), 5.2.2015 23:27

Po jaké době je ošetření hřebínků zopakovat? Děkuji

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 157.239 (?), 6.2.2015 6:56

Záleží na více faktorech-tou první je kvalita lidské práce, vrstvička krytí- má být tak akorát wink, dále-velikost- plocha hřebene, prašnost-krmení např. šrotem, síla mrazu, vítr... S.P.,Ch.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 98.207 (?), 6.2.2015 15:19