množství výhonů jahodníků



bambula - (2) - 64.90 (?)
29.10.2008 18:41

já už si je namnožila, ale letos sem byla chytřejší a zasadila jsem si je do černé textilie, děkuji vám moc za rady, už se těším na příští rok

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
bambula - (2) - 64.90 (?), 29.10.2008 13:18, zobrazeno: 11255x

Dobrý den jsem začátečník, prosím poraďte mi.Mám jahodníky druhým rokem, krásné velké listy, jahod ale moc nebylo.Celý rok poctivě dle návodu přihnojuji Kristalon Jahoda, a teď na podzim vyrostlo na každém jahodníku ohromné množství výhonů je jich tolik, že je problém je všechny odstranit.Kde jsem uďelala chybu? podotýkám, že název odrudy si nepamatuji a z jahodového záhonu se mi stává džungle. Moc děkuji

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 67.226 (?), 29.10.2008 18:25

...já myslím, že není třeba hledat svoji chybu. Chybou je, že nevíte název odrůdy, tady doporučuji zapisovat si to, co na zahradě pěstuji z mnoha různých důvodů. Například k těm dobrým odrůdám čehokoliv se budete ráda vracet, ty které nezískají vaši oblibu příště vynecháte.
Vitalita odnožování jahodníku je především daná odrůdou. Takže se smiřte s tím, že ta vaše odnožuje velmi bujně a doporučuji ještě teď vyčistit záhod od všech odnoží. Podobně je to i s úrodností, tady ještě záleží i na tom, zda je rok jahodový či nikoliv.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Daniela. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1262) - 204.208 (?), 29.10.2008 18:35