Jak na angrešt?



Jamieee - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (622) - 16.89 (?)
10.5.2010 22:22

tak hlavně zkuste sehnat odrůdu rezistentní na PADLÍ!!! to je neuvěřitelná komplikace při pěstování... já těch odrůd mám sice několik, ale asi nebyli v zahradnictví moc upřímní, realita je jiná, letos jsem stříkal už dvakrát...

sází se na jaře a na podzim, sazenice koupíte v zahradnictví, opište si odrůdy co nabízejí a po internetu si pak najděte která vám vyhovuje

náročnost standardní, prostě hlavně první rok zalévat, pak hlídat mšice, padlí, atd... a stříhání je taky snadné, vůbec se toho nebojte

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 68.204 (?), 10.5.2010 14:52, zobrazeno: 14348x

Dobrý den,

chtěla bych nasadit angrešt, jsem začátečník, může mi někdo napsat, jak je pěstování náročné, za jak dlouho se dočkám porvní úrody a poradit vhodnou odrůdu? A kdy se vlastně sadí?

Děkuji Petra

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 40.135 (?), 10.5.2010 15:52

Já jsem si vhodnost odrůd našla tady, vybrala jsem si podle popisu, ne podle aktuální nabídku supermarketu. Jsou i další, tady jsem si vybírala kvůli umístění stanice. Na některých bude úroda už letos. Sadí se nejlíp na podzim nebo brzo na jaře.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 246.115 (?), 10.5.2010 19:05

Děkuji, na odkaz se podívám. S výsadbou počkám teda až do podzimu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 118.183 (?), 10.5.2010 21:18
angrešt v květináči klidně zasadit můžete i nyní, jen musíte první cca 2 týdny zalévat ;)
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Jamieee - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (622) - 16.89 (?), 10.5.2010 22:22