Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Podle Maslowovy pyramidy jsou lidské potřeby seřazeny takto do pěti vrstev od prvořadých až po zbytné: Fyziologické potřeby (hlad, žízeň,...), pocit bezpečí (ochrana, bezpečí,...),společenské potřeby (pocit sounáležitosti, láska,..). Teprve potom se snaží člověk uspokojit další dvě potřeby-potřebu uznání a potřebu seberealizace.

Ve vzpomínané starší době mohlo zahrádkářství podstatně přispět ke zlepšení v první oblasti, přivýdělek, vlastně i docela zajímavý výdělek pro ženy v domácnosti. Asi nikdo z mladých (mimo profesionály) dnes neuvažuje o tom, že by si přivydělával pěstováním něčeho na zahrádce (snad jen něčeho co není povolené).

Já si myslím, že motivací poro zahrádkaření je pro nás potřeba uznání (je krásné když Vám někdo pochválí krásně posekaný trávník, krásné květiny atd.)

Druhým motivem je potřeba seberealizace například koníček (já nevím, ale ten pocit, že mně něco vyrostlo je k nezaplacení).

Ještě jedna poznámka: Pokud jde o pracovní dobu a vytížení, tak není možno paušalizovat a říkat, že dnes dělají lidé od nevidím do nevidím. Minmálně statisíce zaměstnanců a pracovníků firem pracují s normální pracovní dobou 8 a 1/2 hodiny, kdežto tehdy ještě v 60-tých letech se pracovalo 5 dní 8 hodin a v sobotu 6 hodin. Co byste zahrádkáři chtěli? Aby se vrátila tato pracovní doba? 

Myslím si, že vývoj nelze zastavit a sám nevím jestli úbytek zahrádkářů je pro mne špatný- pro mne je rozhodnutí být zahrádkářem rozhodnutí čistě osobní věcí.

                 Mr Big

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 20 a číslo 17.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika