Příspěvky uživatele - 103.201

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Husqvarna 240e nový model, 17.12.2008
To určitě, třeba první 4 taktní Hondy na motorových kosách měly s mazáním problémy. Ale detaily zatím nevím. Na něčem to asi stálo, nebo nebyl důvod to s ohledem na předpisy a vyráběné modely uspěchat.
Husqvarna 240e nový model, 17.12.2008
Ještě je v záloze 4 takt Dolmaru. Podle spotřeby, hodnot emisí a možnosti používat jen čistý benzín(+ katalyzátor), je to motor s nejnižšími emisemi i spotřebou na motorové pile. Našel jsem na de. internetu, že by to konečně mohlo být připravené do... celý příspěvek >
Husqvarna 240e nový model, 16.12.2008
P.Radku rozumím,  jsem amatér a Vy profesionálové se na to díváte z jiného pohledu. Proto chápu takové srovnání, které je Vám bližší. 
Husqvarna 240e nový model, 16.12.2008
Teď přemýšlím, které konkurenční pily MS441 nemají pružiny. Přece já jsem srovnával s konkurencí, ne s předchozími pilami stejné značky. To se sem dostalo v souvislosti s vysvětlením o údajném navýšení kroutícího momentu proti klasickému motoru,... celý příspěvek >
Husqvarna 240e nový model, 15.12.2008
Souhlasím p.Radku, Vy byste to měl umět vysvětlit a umíte. Nemám možnost si zatím ověřit kolik vzduchu je přidáno, ale to není podstatné. Dá se to cca odvodit od toho, že motor jede. Směs bude o něco chudší, ale ne o moc. Už podle spotřeby... celý příspěvek >
Husqvarna 240e nový model, 15.12.2008
Pořád srovnáváte s klasickým 2 taktem. Na tomto motoru je přece něco navíc - oddělené vedení vzduchu, tzv. kapsy ...přečtěte si znovu pozorně zejména první odstavec.
Pila a vibrace, 15.12.2008 Obsahuje fotku