Příspěvky uživatele - AniCiz

Bifteková rajčata, 4.8.2012
mám taky,,Býčí srdce" od Nohel Garden..rostliny krásné, vitální- doslova obaleny plody nepravidelného tvaru.Začínají růžovět, jsem na ně velice zvědavá...
Zrání rajčat, 4.8.2012
pěkná úroda..mně Hokkaida teprve rostou na zralá si počkám
Pepíno Gold - návod na pěstování, 31.7.2012
Taky mi přišly krásné rostliny..pěstuji podle návodu, a přestože nejsem nováček, nemám jediný plod..květy opadnou..:(
Lilkoviště, 21.7.2012
já se trápím se 2  lilky ve skleníku, ale příští rok snad vyjde sadba a dám je asi taky ven..jenže tady je víc chladno..Litomyšl   
Fotky vaší sklizně 2012 - od ředkviček po melouny, 3.7.2012
krásné
Lilkoviště, 22.6.2012
no to je paráda..já letos asi s lilky neuspěju..krásnou sadbu zlikvidovaly svilušky a na dvou posledních sazenicích ve skleníku už je vidět taky..:( čekám na predátory z Biocontu..
Lilkoviště, 22.6.2012
Faselis F1
Cuketa neplodí, 20.6.2012
stejnou zkušenost mám s cuketou Bětka F1..samý samčí květ..vloni jsem je vyhodila rozrostlé a bez samčích květů..letos se situace opakuje..ostatní odrůdy jsou fajn... Má někdo podobnou zkušenost?
Proděravělé listy paprik na záhonu, 13.6.2012
mám podobný problém, ale zasahuje to i plody..a slimáci to nejsou..
Škvoři na paprikách, 9.6.2012
Okousané plody i listy paprik - zřejmě škvoři..jak proti nim nejúčinněji?
Rybízová rajčata, 8.6.2012
Taky jsem sháněla rybízové, nepodařilo se, jen divoké mám..Ale díky za info o názvu odr.
Rybízová rajčata, 8.6.2012
mně se to jeví jako Ildi... uvidíme.no..
Pomůžete s určením keříku?, 19.5.2012
přesně tak, roste mi jako plevel kolem chatky na zahrádce..:(
Sazenice lilku - škůdce, 13.5.2012
taky jsem měla svilušky na sadbě lilku doma..ale Vy, pane Honzo to svilušky nemáte..nejsou okem viditelné, jen posáté stříbrné listy, příp. pavučinky.. Já stále bojuju, rostliny po mé kůře jsou bez listů, ale obrašily, tak uvidím, co bude
Pozdní jarní mrazy, 11.5.2012