Příspěvky uživatele - 47.2

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Vylamování vlků během léta, 18.7.2008
Je pro mě těžké říci-definovat, zda to "vlk" opravdu je, nebo zda je to konkurenční či jiný výhonek, neboť nevím, jak se tyto liší. Stromy jsem nafotografovala, pokud tedy nebude mít nic proti, poslala bych Vám fotografii, jak to vypadá (jeden... celý příspěvek >
nemoc meruňky, 17.7.2008
Dobrý den, ráda bych se zeptala, co mohla mít za nemoc meruňka, které opadala kůra (na kmeni byly chodbičky) a umřela. Mohu poskytnout fotku. Díky
Řez hrušní pro amatéra, 17.7.2008
Předně děkuji za reakci. V tom je právě oříšek - literaturu studuji všemi deseti, zkoušela jsem za úplatu sehnat někoho, kdo mě to v praxi naučí, ale k mému překvapení se nikdo neozval (zkoušela jsem opravdu široký průřez organizacemi přes školy a... celý příspěvek >
Vylamování vlků během léta, 17.7.2008
No, v literatuře jsem se dočetla, že vlky opravdu po tak dvou letech plodí - v případě jabloní a hrušní na postranních výhoncích. Pokud píšete, že byste takto již nepostupovala, co tím myslíte, seříznutím na dva pupeny, nebo odstříhnutím nůpžkami:)?... celý příspěvek >
Vylamování vlků během léta, 17.7.2008
Inu jsem amatér- lízance znamená něco jako strhnutí kůry?
Vylamování vlků během léta, 17.7.2008
Děkuji za odpověď. Pro upřesnění. Pokud budu tedy chtít vylomením odstranit víceleté vlky - nepůjde to, protože budou příliš tlusté. A pokud je ustřihnu během léta nůžkami (po úrodě), vyrostou znovu?
Vylamování vlků během léta, 13.7.2008