Příspěvky uživatele - 159.162

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Rady pro absolutního začátečníka, 6.4.2016 Obsahuje fotku
Zdravím vás, som v pestovaní začiatočník a rajčiaky a papriky pestujem iba druhý rok. S paprikami tento aj minulý rok žiadny problém, už teraz sú sadenice vysoké 30cm a sú krásne, problém mám ale s rajčiakmi. Priesady sú vždy po vyklíčení v... celý příspěvek >
Zloutnouci listky u malych sazenicek rajcat, 13.3.2016 Obsahuje fotku
3
Zloutnouci listky u malych sazenicek rajcat, 13.3.2016 Obsahuje fotku
foto 2
Zloutnouci listky u malych sazenicek rajcat, 13.3.2016 Obsahuje fotku
Chcel by som sa vás spýtať na moje rajčiny, po prvom presadení sa mi zdajú také povädnuté, niektoré listy sú skrútene, na niektorých sú biele flaky. Minulý rok sa mi stalo toto isté taktiež po prvom presadení, vtedy som prišiel o dosť rastlín,... celý příspěvek >
Mé sazeničky?, 12.2.2016
Vyzerajú normálne, mal som už aj ovela viac vytiahnutejšie, a vlastne mám aj tento rok, proste sa pri presadení zasadia hlbšie.
Polievanie paradajok, 2.2.2016
ja chcem tento rok vyskúšať taktiež sadenie s flašami, no nie s plastovými ale sklenenými, tak ako pri plastovej flaši odrežem spodnú časť a pri sadení vložím flašu s rastlinou do zeme nech trčí iba kúsok. Myslíte že je to dobrý nápad? Zrezať... celý příspěvek >
Prazce a znecistenie studne, 29.11.2015 Obsahuje fotku
Prazce 3
Prazce a znecistenie studne, 29.11.2015 Obsahuje fotku
Prazce 2
Prazce a znecistenie studne, 29.11.2015 Obsahuje fotku