Příspěvky uživatele - 81.140

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Řez jeřabin, 4.3.2015
Dobry den, jsem úplný začátečník  a prosim o radu zkušenější zahradniky.  Vloni na podzim jsme zakoupili 6 mladých stromků jeřabin a vysadili je podél cesty. V současné době jsou stromky po vrcholový terminál  asi 170 cm vysoké a mají... celý příspěvek >
Který je nejlepší podle Vás benzín do motorové pily?, 24.2.2015 Obsahuje fotku
Najlepší benzín je bez biozložky. Tú nemávajú prémiové 100 oktánové palivá, ktoré sa dodovážajú zo zahraničia /Rakúsko, Nemecko /. Ja používam 100-oktánový Shell V-Power Nitro+ Racing. Do tohto benzínu ešte pridám VIF Super benzín aditív v pomerne... celý příspěvek >
Dolmar PS 420 SC x Stihl MS 211 x Husqvarna 440, 24.2.2015
Já bych se z této nabídky rozhodl jednoznačně pro Dolmar PS 420 SC, jen mám dotaz je tato celokovová farmařská pila vyrobená opravdu v Německu nebo taky v Číně nebo mi radíte se raději o to nezajímát?
Dolmar PS 420 SC x Stihl MS 211 x Husqvarna 440, 21.2.2015
Tak to je složitý výběr a výsledek by mě opravdu zajímal, a myslím že takovou spolehlivou pilu tady v diskusi hledá více lidí. Z mého pohledu laika 1.Stihl 2.Dolmar 3.Husqvarna
Oleo-Mac GS 410 CX - podělte se se mnou o zkušenosti, 20.2.2015
Tak pánové, pochopil jsem to správně, že když si někdo koupí pilu Stihl má nejlepší pilu na trhu a nemusí žádný problém řešit, protože Stihl má nejkvalitnější servis a žádný katalyzátory. Díky za Váš názor.
Oleo-Mac GS 410 CX - podělte se se mnou o zkušenosti, 17.2.2015