Příspěvky uživatele - 248.129

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Čistecké lahůdkové, 31.10.2021
Pro p.Petra z P. - je otázka, jestli to je přímo Princezna Luisa nebo její semenáč z volného opylení - přečtěte si v tomhle vlákně na str.4 příspěvek p.Jerome z 8.12.2007 v 19,30 ...           Lída
Matčino, 30.10.2021
Náááhodou... Matčino jsme na zahrádce vždycky měli, když dožil starý strom, pořídila jsem nový. Mám jeho specifickou a nezaměnitelnou chuť ráda .          Lída
Rozlišení Rubinoly a Šampiona, 29.10.2021
Nejsem odborník, ale podle mne je Šampion č.1, má drsnější slupku, sem tam rzivost. Rubinola by měla být č.2, mívá slupku hladkou, lesklou. Uvidíte ještě, co napíší jiní.           Lída
Určení odrůdy, 29.10.2021
U Čisteckého udávají téměř nehnědnoucí dužinu (to už si tedy nepamatuji) a velmi jemnou slupku, proto je i náchylné k otlačení. Ale bylo to dobré jablíčko, než mi kořeny ožral hryzec .     Lída
Ficus, 27.10.2021
Tak na dotaz jinde bylo doporučeno více světla a méně teploty a zálivky, případně použít přípravky proti savým/žravým škůdcům. Ještě bych doplnila, že bych zkusila listy zhora i zespodu v místech napadení otřít vatovou tyčinkou namočenou v... celý příspěvek >
Podnože pro vysokokmeny + prodejce vysokokmenů, 25.10.2021
Zkuste se podívat na "prodej stromků", mají tam v "poradně" přehled podnoží i nějaké polo/vysokokmeny.           Lída
Určení odrůdy, 25.10.2021
Z těch běžných, co znám, mi to na pohled přišlo jako Čistecké, ale to nemoučnatí ...           Lída
Ficus, 23.10.2021