Příspěvky uživatele - 19.196

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Pes štěká, 9.11.2012
Souhlasím. Pejsek musí znát meze, které ale mu nestanovíte bitím. On vlastně absolutně nerozumí, proč ho bijete. Pokud udělá něco co nemá, musí bezprostředně po jeho činu následovat pokárání slovem, které používáte při jiném negativním chování.Kdo má... celý příspěvek >
Jak poznám stromek jabloně - zákrsek?, 15.10.2012
Vážení, sice jsem amatérská zahradnice ale z literatury vím, že pokud má stromek podnož M9 - rostě slabě, M 26 je jednoznačně podnož pro zákrsek. Vždy jsem se tím řídila a kupodivu mám dva skvělé zákrsky, které dokonce zvládám i správně setříhat /... celý příspěvek >
Setí trávníku na zanedbaném pozemku, 9.10.2012
Naprosto souhlasím. Příbuzní mají chalupu, u které je velký pozemek. Část osázeli stromy a oseli trávou / hřišťovou, neroste tolik jako luční a j. /. Zbytek zdivočel, při každé návštěvě jsem trhala, vykopávala atd. Výsledek? Kde se vzal, tu se vzal... celý příspěvek >
Malinoostružina, 21.9.2012
Prosím o sdělení, kde se dá japonský ostružiník koupit.Už jsem o něm slyšela stejnou chválu jako pane Václave od Vás. Díky
Přesazení josty, 21.9.2012
Přesazovat jostu je správné až v době, kdy opadají listy.Na jaře je velké nebezpečí, že pokud se čeká až se trochu prohřeje studená hlína, keře začnou nasazovat a můžete pupeny vylomit.Já volím vždy podzim, přes zimu se kořínky stačí dobře... celý příspěvek >
Rakytník - jak rozpoznat, 4.7.2012
Moc děkuji za názorný příklad rakytníků / samce a samice /. Nikdo mi zatím nic tak pěkně nevysvětlil, dokonce mi v zahradnictví říkali, že je to jedno jestli mám jenom samici.Prý ji opylují včely z jiných květů!!! Dana
Meruňka nekvete, 4.7.2012