Příspěvky uživatele - 7.193

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Čertova hruška (hnilička), 7.7.2014
Tuto hrusen mame na zahrade v Litomericich. Mensi strom, asi 5-6m na vysku. Prave ted konci dozravani - zacal jsem je jist od konce kvetna. Jim je, jen dokud nezacnou vevnitr hnednou, pak uz ne. Jsou dobre, stredne sladke. Je to jedno... celý příspěvek >
Rajčiny - bez kvetu, 9.7.2013
Dobrý deň, prosím o radu. Som úplný začiatočník v pestovaní rajčín.Kúpila som si odrodu cherry (presný názov neviem, nepovažovala som to predtým za doležité ale vidím že vybrať správnu odrodu je asi to najdoležitejšie). Pestujem ich na... celý příspěvek >
Dub neznámý, 13.9.2012
na 99% je to dub červený (Quercus rubra)
Dřín květnatý - kde sehnat?, 29.5.2012
Kupovala jsem letos na jaře v zahradnictví Slivoň, poblíž Slaného.
Listmaté keře - jílovitá půda, 29.5.2012
Poprve v životě jsem začala budovat zahrádku. Na pozemku máme jílovitou půdu. Před 14 dny jsem zasadila listnaté keře Svídu japonskou, floridu, tavolu, dřišťál a pustoryl a šeřík. Sázela jsem je tak, že jsem vykopala jámu, vložila keř, do poloviny... celý příspěvek >
Usychání špiček/větví stromů, 21.5.2012
Dobrý den, nevíte čím by mohlo být, u nás na vsi (Holubice-Kozinec) je k vidění, že stromům usychají spičky větví nebo komplet cela špiška 1/3 stromu, na zahradu jsme v loni na podzim dal dva male buky a oba mají taky uschlou špičku, děkuji za... celý příspěvek >
quercus virginiana / geminata stále zelený strom / keř, 24.5.2011
Dobrý den, poradíte jak nejlépe pěstovat tento druh dubu (jako zemina, kyselost,atd...), co by se mu mohlo v nasich podmínkách líbit? nebo mít stromek doma... děkuji za rady. Luboš
Dub zimní nebo dub letní?, 17.5.2011