Jaká je husqvarna 372 xp



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                     
host - 32.170 (?) 
26.7.2013 18:45

Výměna palivového filtru v nádrži, nová svíčka, vyčistit sítko paliva v karburátoru, kontrola mezikusu karburátor válec(jestli není prasklý).Pokud bude vše ok tak nechat seřídit.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 59.39 (?), 27.7.2013 23:37

Celkem vzato jsi si odpověděl správně sám... ještě bych omrknul filtr. Přikláněl bych se ke svíčce, a odborné seřízení jí jen prospěje 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 109.113 (?), 24.11.2013 18:51

Skusim sa opytat podobne ako zakladatel tejto temy aka je HQ 372 XP X-torq? tieto pily su uz v obehu dlhsie takze by s nou mohol mat niekdo skusenosti. Stara 372 xp ktora mi vyhovovala najviac sa uz kupit neda. Po nej som mal aj Dolmar 7300, celkom silna pila ale na moj vkus leniva tak isla po par mesiacoch prec. Teraz Stihl 361 reze pekne ale ten mensi objem je v dlhych rezoch citit.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 140.103 (?), 29.11.2013 17:52

372 X-torg je oproti klasice zase o kousek potuněná, pustili do ní víc šťávy (benzínu) a otevřeli vejfuk, toto honění za výkonem na hranici spolehlivosti má za následek to, že někdy jak už to tak bývá u profíků tyto stroje dostávají zabrat víc než snesou. 372XP X-torg stejně jako každá jiná pila se zvednutým výkonem trpí o to více o co více je zvednutý výkon. Pokud se ptáte na poruchovost, pak vás bohužel zklamu, pila je o 0,2KW silnější, více živá ale zvedla se mírně i poruchovost. Jestli chcete 100% spolehlivost, musíte se podívat na nějaké stroje co mají na svůj obsah menší výkon, menší točky,  nebo si kupte dravce Husku, ale musíte pak brát i ty stiné stránky tuningu. Pokud děláte dlouhotrvající práci bez přestávky, pak nezbývá, než si koupit něco udušeného. Příměr ve spotu maratonec vs. sprinter.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 140.103 (?), 3.12.2013 19:41

Dost problémů na nových 372 způsobují karburátory a odchází i zapalování to jsou dvě nejčastější závady.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 168.12 (?), 16.1.2016 12:20
Zdar, mám 372xp dal jsem nový píst, válec, kliku simerigy, těsnění,svicku. Vše pečlivě vycistil, ale nejde mi pořádně naladit volnobeh a při rychlém přidání plynu chcipne, zkoušel jsem serizovat podle manuálu i různé improvizovat ale volnobeh je prostě nemožné nastavit. Zjistil jsem že citlivost trysky L buď dava moc paliva a nebo málo i při sebe jemnejsim stelovani, prostě otáčky buď vyšší nebo chcipne. Nevíte někdo čím to může být?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika