Zahradní traktor Al-ko 18-102 HD



Stránky: 1,  2   
host - 143.54 (?) 
1.5.2011 20:41, zobrazeno: 14410x

Nemáte, prosím,někdo zkušenost s opravou hydropohonu na tomto traktoru? Nemohu nikde na netu najít rozkreslenou převodovku. Nenašel jsem ji ani na stránkách AL-KO.  Jde mi o to, aby se mi to při rozebírání nerozsypalo na stole.Ani neznám čím a kolik převodovku opět naplnit.Není na ní ani výpustný šroub. Pracuji jako mechanik, myslím,že technické věci mi nedělají problém, tak servis vidím jako poslední možnost. Díky za každou dobrou radu.F.M.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 128.254 (?), 2.5.2011 8:20

Zdravím, mrkni na Tuff-Torq. Plní se motorákem 10W40.Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 4.243 (?), 2.5.2011 8:46

Neznám sice důvod rozkladu převodovky, ale předpokládám, že jí asi něco bude, když se bude rozdělávat. Třeba špatně jede teplá. Jde o to, že rozdělalná převodovka a všechny díly se musí perfektně vyprat od zvířeného "kalu" a pokud jí nic není tak aspoň vyměnit filtr. Zase proč by někdo rozdělával funkční převodovku, že? Problém ovšem je v tom, že se dost špatně kupují nové ND a bez nich můžete být mechanik jaký chcete. Motorový olej sedí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
IvanHorseman - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (70) - 99.169 (?), 2.5.2011 10:24