Dobrý den
Taky jsem se potýkal s tímto problémen u této sekačky. Nezbývalo nic jiného, než kolečka sundat a rozebrat mechanismus, který kola pohání.
Jedná se o kupodivu železné kolečko, ve kterém jsou tři náběhy (něco jako rohatka) no a v těchto nábězích se pohybuje váleček, který zajišťuje samotný pojezd. Problém je v tom, že se tyto náběhy vymačkávají a proto nezbývá nic jiného, než vyrobit nové delší válečky tuším 21mm z pětky vrtáku (nějakej zlomenej doma jistě najdete). Samozřejmě že další možností je zakoupit nové ozubené kolo, to je investice asi kolem 4 stovek. Dalším problémem může být převodovka, která je umístěna na pojezdové nápravě sekačky, často se totiž stane, že to číňan při výrobě nenamazal a ona se pak vydírá a vydírá, až to prostě nejede. Řěšení je jednoduché radeji si zkontrolujte jestli uvnitř máte vazelinu, v obou případech doporučuji provrtat a dovybavit mazničkou. Dalším a častým problémem bývá regulátor otáček, který přestává fungovat a sekačka tak nejede na plný výkon. Z mé zkušenosti jsem také setkal s tím, že se sekačku nepodařilo nastartovat, byla furt chcíplá, řešení vytáhnout černý kabýlek z ukostření sekačky. Buď dodělat vypínač, nebo chcípnout o šasy sekačky. Jinak klenot to určitě není, ale chtěl bych dnes vidět mašinku, která dneska klenotem je?? v příloze máte nějaké ty plánky k tomuto klenotu