Vari uhýbá do leva



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
               
host - 178.9 (?) 
17.5.2015 13:52
A na zpátečku teď malotraktor stojí, nebo couvá?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                  
host - 52.72 (?), 17.5.2015 14:58

No coufá

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.106 (?), 17.5.2015 16:47
No když couvá, tak je zapnutá uzávěrka a není vhodné tak jezdit rychle dopředu Vy na to časem přijdete.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.167 (?), 17.5.2015 19:19
Šipky ve směru otáčení kol. Rychlosti dopředu záběr stroj se pohne dopředu, zpátečka stroj stojí.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 10.10 (?), 17.5.2015 22:18

Zdravím, dovede si někdo představit, jak by byla rozsáhlá tato diskuze, kdyby měl ten kolík třeba 5 poloh? Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.f.K - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (322) - 244.2 (?), 18.5.2015 7:36

ale on má 8 poloh

  • šipkou dopředu
  • šipkou dozadu
  • šipkou dostředu
  • šipkou ven
  • úhlopříčně doprředu/ven
  • úhlopříčně doprředu/doprostřed
  • úhlopříčně dozadu/ven
  • úhlopříčně dozadu/doprostřed

Funkčně jsou ale pouze 4 polohy

  • dopředu
  • dozadu
  • uzavřeno
  • stále otevřeno
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.12 (?), 17.5.2015 22:54

... a zkontroloval jste, že palec zaskočil do ozubů náboje?

Pokud nezaskočil, pak si tím můžete točit jak chcete a kolo zůstane volnoběžné pro oba směry (vpřed i vzad). Pak zbývá vyloužit, že nezaskočil kvůli nečistotám či z jiného důvodu než že praskla pružinka. Jakmile budete mít jistotu, že praskla pružinka vracející palec do ozubů - pak to reklamujte. Špína nebo podhuštění se nereklamují a záleží na servisu, jak by se k dané "opravě" postavil. Jestli by napsal závada se neprojevila a opravil (dohustil a vyčistil) zdarma, nebo jestli by si naúčtoval servisní prohlídku za 300,-Kč (10 euro).

Ještě mne napadá, že nevím jak vypadá u Globalu upevnění mezi poloosou a nábojem, jestli se tam nemohlomlít šestihran na válec a přitom aby kolo zůstalo na poloose. U starých Terra i Vari to toiž přetrhne středový čep a TN-01 se úplně rozpadne (DSK317 kecne na zem).

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 176.91 (?), 18.5.2015 7:05

Tam jak pan Standa píše o tom, jaká by byla diskuse, kdyby Globál měl ještě o polohu víc?Má A-B-C-D.Tedy uzávěrku, vpřed,vzad a poslední D je volná.

Problem mě zajímá.Když vidím nadpis-Vari uhýbá doleva-tak si říkám jestli už konečně na to někdo přišel.Tazatel tomu moc nepomáhá, to je můj názor.Kdyby napsal, Kola jsem měřil a jsou absolutně stejné, tlaky rovněž.Vpředu je rozteč v mm jako vzadu, T.J.že stím nikdo nenaboural.Při zvednutí stroje a kolíky do středu se kola netočí ani vpřed ani vzad (A)To samé (B)volnoběžná vpřed.Pak (C) a (D).Přeci se na to musí přijít.I když já jsem oral 2 roky z jednoosákem který stále uhýbal.Nová pneu byla o skoro 3 cm větší.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 105.167 (?), 18.5.2015 7:24
Omletý šestihran jsem viděl na varině staré jako metuzalém. Na novém malotraktoru je problém v mezikusu, který se brání pochopit rady a manuál. Jízda dopředu platí i pro uzávěrku obou kol, jenomže se u toho nadře v každé zatáčce a malotraktor chce jet rovně. Rovně na rovné cestě, každý boční sklon, výmol štěrk má vliv na směr. Jestliže jsou zapnuty dopředu volnoběžky, palce ve směru otáčení kol, tak se mezikus nenadře a lehko koriguje směr. Jak je zapnutá uzávěrka obou kol, tak se mezikus nadře a z kopce může být nemile překvapen jak ubere plyn, proč líbá řídítka. Uzávěrka je motorová brzda jakmile je spojka v záběru. Stokrát opakované a furt jsme na začátku.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 176.91 (?), 6.6.2015 19:37

Je škoda, že nam nenapsal ten pán jak vyřešil u toho vari globál to uhýbání doleva.Já mám trasy, kde po jízdě na asfaltu vletím na polní cestu a Vari nejede.Volnoběžky vyskočily do polohy stále otevřeno.To hned vidíte jek vykukují.Jinak lícují se závažím .Dneska mi vyskočila pravá při jízdě z kopečka.Prostě kolíky jsou vystřelovány až za vedení (drážky) trochu se pootočí.Hned to táhne do stranyMazal jsem to jednou.Je to celkem nové.Musíte to vrátít na své místo a jedete dál.Máte někdo zkušenost?Je to přemazané nebo slabé pružiny? Zas když budou silnější tak to bude cvrdlikat ještě víc.Nebo se to ochodí a vedení bude dostačující, aby se to udrželo v nastavené poloze?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika