|
Palivo E 85
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3
|
|
|
|
host - 176.204 (?) 4.12.2009 17:58
Zdravím, Na stránkách výrobce se píše, že je to lacinější, proto,že to dotují oni sami. A potom, stát by přece měl mít zájem na tom aby se to vyrábělo a kupovalo, když je to z místních zdrojů, včetně práce.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roxteedy - Stříbrný Zahrádkář (143) - 242.192 (?), 6.12.2009 10:48
Chlapi - hlavu na krku - s tou spotřební daní je to pravda, ALE:
Peníze:
Je pro nás lepší dát 20Kč našim lidem, zemědělcům, chemičkám, než 15Kč bolševikovi za ropu. Co si myslíte že s tim ti naši udělaji? Něco si za to koupí. A ve výsledku se kousek dostane ke každýmu z nás.
Planeta:
Jasný, spalování ethanolu dává cca stejně CO2 jako benzínu. Jenže, je to CO2, který ta kytka předtim sežrala (chemie základní školy - fotosyntéza) U benzínu "prdíme" CO2, který leželo uskladněný v zemi. A tam by taky mělo zůstat.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 180.2 (?), 6.12.2009 17:29
v televizi byl kdysi test tohoto paliva. uvaděli o 30% větší spotřebu v porovnání s Naturálem. Tak že co ušetříte na ceně za litr, to proděláte na množství. Já jsem natankoval pár litříku před zimou. Líh v palivu by měl být schopný "rozředit " vodu v nádrži a filtrech, která se v motoru spálí. Jinak by v zimně zmrzla a to by bylo špatné. Podobně fungují aditiva např. velfobin
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 176.204 (?), 6.12.2009 20:12
Zdravím, možná se mýlím, ale pokud platí, že oktanové číslo tohoto paliva je 109 a tudíž vroste výkon o 10-15%,pak by spotřeba neměla stoupat, ale naopak klesat. Těch 30% nárůstu spotřeby se mi nezdá.Kde se ten test dá najít, náhodou nevíte?
Kamil
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 157.179 (?), 6.12.2009 21:39
Vyšší oktanové číslo nemá nic společného s výkonem. Je to odolnost proti klepání. U dvoutaktu nemá téměř žádný význam, pokud se pohybujete nad hranicí, kterou určil výrobce motoru. U čtyřtaktu má vliv pouze, pokud oktanový nárok motoru byl vyšší, než jste používali benzin. Většinou pro plný výkon je potřeba o 2-3 oktany více už proto, že můžete dostat místo N95 třeba jen N93 díky stáří nebo špatnému skladování.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 176.204 (?), 7.12.2009 14:46
Zdravím, mám konkrétní zkušenost s použitím různooktanových paliv na Vari Hondě.Když jsem do ní nalil 91,tak to bylo líný jak vandrák v červencu.Dal jsem blue oktan 99,popř.Shell Wpower a rozdíl byl velice citelný, tudíž množství oktanů zřejmě bude mít velký vliv na chod a hlavně sílu motoru.
Podotýkám, že výrobce mtoru předepisuje min.číslo 91.
Kamil
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3
|
|
|
DIY nástěnná závěsná výzdoba vašeho domova
Hledáte nový DIY nápad na výzdobu stěn? Vyzkoušeli jste obrazy, cedule, obrazové koláže, plovoucí po...
Okouzlující pohádkové zahrady, které rozproudí vaši představivost
Zde je spoustu okouzlujících nápadů na miniaturní vílí zahrádky, které rozproudí vaši představivost ...
Skladování a organizace hrnků na kávu: kreativní nápady
Dobře, přiznejme si to! Pokud jste se zastavili až tady, pak jste stejní závisláci na kávě jako já! ...
Geniální nápady na police do koupelny pro dokonalý pořádek
Nezáleží na tom, jak malá je vaše koupelna, každá koupelna potřebuje vyhrazený kus nábytku na ručník...
3 důvody, proč si do zahrady přidat ptačí lázeň nebo fontánu
Vodní prvek je pro vaši zahradu stejně důležitý jako půda a slunce. Co kdybyste do své zahrady mohli...
|
|
|
|