FS80 mám přes 15 let (ze začátku sekal několik tisíc m2 ročně, pilovým kotoučem řezal nálety, dnes hlavně dosíká po bubnovce) a myslím si, že má elektronické zapalování tehdy s doživotní zárukou, karburátor jsem nikdy nerozdělával. Příhoda z loňska, zbývalo dosekat asi 10m2, motor šel sám do otáček, neměl sílu, zdechal, ale šel znovu nastartovat. Místo, abych ho odstavil a hledal poruchu snažil jsem se doséct, všichni to znají. Nedosekl jsem, snažil jsem se seřídit karburátor, přitom jsem mnohokrát startoval. Pak jsem zjistil, že šrouby mezi válcem a klikovou skříní jsou uvolněné a válec se na nich pohyboval 1,5-2mm. Pravdou je, že motor od začátku špinil, podfukoval, reklamoval jsem to, ale servisáci mě přesvědčili, že je to v pořádku, moje blbost. Vypadalo to tedy, že jsem si vydělal. Odkrytoval jsem, očistil od mastnoty, dotáhl šrouby, seřídil karburátor, po nastartování trochu kouřil, letos jede jako nový. Kromě toho, že mě trochu protéká hadička v průchodu nádržkou a nemohu jisehnat jsem spokojený. Pokud by Stihl dělal dnes takové křovinořezy jako FS80 není co řešit. Jinak do něj naleji benzín, co by HONDA již nestrávila, dodržuji originální červený olej, domazávám převodovku, sem tam vyměním plstěný a palivový filtr, vyperu molitan, svíčka původní.
Rozkresy byly např. zde