Který motor zvolit?



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
                     
host - 101.13 (?) 
17.6.2014 5:13

Tak, tak těch 62 mm je délka hřídele, průměr je 22 mm.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 101.13 (?), 17.6.2014 5:19

Koukám, že jsem byl včera už dost na dně, a psal jsem to jak talián, takže průměr hřídele je 22 mm, délka 62 mm, a dole pod řemenicí mi zůstává volná hřídel a aby nelítala, tak to musím vymezit válečkem o vnitřním průměru 22mm a výškou cca 15 mm.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
habr.v - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (144) - 34.44 (?), 17.6.2014 7:36

Ahoj   a co "Bob má rád, Bob 12mm uřízne"  I ten závit je dost hluboký.  Ještě mi řekněte jestli jste si dobře rozmyslel ten mot. Honda, opravdu je dost náchylný na náš starší benzín, a je celkem jedno od jaký pumpy.   Míra

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 244.2 (?), 17.6.2014 9:07

V tom případě bude asi jednodušší buď koupit širší řemenici, nebo pod stávající řemenici dát ještě jednu s tloušťkou 16 mm a dírou 22 mm.

Možná to vyjde levněji, než si nechat soustružit z trubky vymezovací prstýnek.

Nejlevněji vyjde navlíknout jak korálky 5 podložek "Podložky pro šroub, ploché - DIN 125 A, ČSN 02 1702", ale musel by jste vyřešit, jak to bude s drážkou pro klínek.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
habr.v - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (144) - 46.31 (?), 17.6.2014 17:10

No to jsem z toho opravdu jelen!   Míra

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 245.166 (?), 19.6.2014 5:53

Vyřešeno hotovo, pokud budete na podzim shazovat paroží, dejte vědět.laugh

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 230.198 (?), 19.6.2014 9:57

Zdravím, stále dokola se zde probírá náchylnost Hond na kvalitu benzínu. Tento motor není o nic víc hálkivější na dnešní benzíny než všechny ostatní motory. Tento motor potřebuje kvalitní filtraci vzduchu a pokud jí nedoržíte, tak potom může nastat problém. Není to vinou paliva ale zanesením kanálků volnoběhu a přeběhu, kdy se dostane do těchto míst nečistota ze vzduchu a toto ucpe, buď jen některý, nebo postupně všechny. Potom jsou problémy se starty, volnoběhem a akcelerací. Jasný důkazem tohoto tvrzení je špatná filtrace (jen molitan) na Čínských motorech, kde je použita přesná kopie honďáckého karburátoru. Po pár dnech z kanálků "trčí" cáry nečistot co prošly filtrem a motor se chová přesně podle zde uváděných příznaků. Včas měněný vzduchový filtr a těsné těleso vzd.filtru zaručí bezproblémový mnohoroční provoz těchto motorů. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 230.198 (?), 19.6.2014 10:06

Zdravím Stando, ještě se zmíním o Tvém vyřešení problému delší hřídele. Já osobně bych toto podložkami nikdy neřešil, protože ctím poctivé řemeslo, natož abych to někomu radil. Vyrobit patřičný nátrubek případně s vloženým čípkem proti vypadnutí pera (klínku) je otázka pár korun, nebo chvíle u soustruhu. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 230.198 (?), 19.6.2014 10:09

Ještě přidám další možnost. Využít delší hřídele a místo nátrubku nasadit dálší řemenici pro nezávislý pohon čehosi. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 244.2 (?), 19.6.2014 10:42

jj na další nebo širší (třídrážkovou) řemenici je tam dost místa viz foto z osazení motorem Bergland.


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika