Křovinořez Hecht MTS 40



durkovic - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (121) - 23.222 (?)
10.7.2008 10:24

zdravím,

chcel by som sa spýtať či maju tieto krovinorezy v nádržiach tiež taký filter paliva, čo sa pripája na hadičku??? Ak by tam nebol je dobre to dokúpiť, pomože to v niečom (ochrana proti vtiahnutiu nečitôt do karburatoru atd) videl som že je dostať taketo palivove filtre do nádrže aj univerzalne.

diky za radu, mam Hecht 132, zatial spokojnosť

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 37.70 (?), 10.7.2008 8:13, zobrazeno: 14030x

Mám asi jeden rok křovinořez Hecht MTS 40. Až na drobnosti (upadený vzduchový filtr a nefunkční vypínač) fungoval celkem dobře. Když jsem naposledy sekal, tak asi po jedné hodině provozu motor zhasl a už nešel nastartovat. Benzín byl na dně a tak jsem dolil nový, ale problém se startováním nepřestal.  Když je motor studený, tak se podaří nastartovat, ale když se začnou otáčky snižovat tak chcípne.  Svíčka háže jiskru, a na doporučení od servisního technika jsem vyměnil v karburátoru všecha těsnění i membránu. Beze změny. Vyčistil jsem i sítko ve výfuku, ale také bez výsledku. V servisu mi také řekli, že zapalováním to nebude. Nůže mi ještě někdo poradit jak dál?

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 220.253 (?), 10.7.2008 9:11
Vypadá to na nízkou kompresi. Upadený filtr jste zjistil po nějakém sečení? Nepooznal jse změnu v odporu starteru? Většinou se to tak chová - studený motor ještě jakš takš lze rozběhnout, potom již v teplém stavu drží volnoběh pouze při téměř max. nastavení vol. šroubu. Sundejte tlumič - výfuk a podívejte se na píst - pootočte -startováním klikovkou - přitom pozorně sledujte píst ze strany výfukového kanálu. Lze takto prohlédnout pomocí bodové baterky i protější stranu plochy válce. Rýhy a v nich černé stopy na pístu svědčí o nutnosti demontáže válce a důkladnější kontrole motoru. Pokud tam nebude takový náznak zadření, doporučil bych stejně demontáž válce, změřit opotřebení pístního kroužku a celkovou kontrolu těsnění a stavu dílů.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 37.70 (?), 10.7.2008 9:31

Ten vzduchový filtr upadl, protože kryt byl utažen tak, že zalisovaná matka se z plastu vytáhla. Takže ten nízký kompresní poměr by signalizoval na poškozený válec?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 37.70 (?), 10.7.2008 9:40

J.S. díky za tip. Podívám se ten píst a uvidím. Měl jsem na to podezření, ale taky jsem se toho trochu bál. Ale víc možností už asi nebude. Ještě jednou dík.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
durkovic - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (121) - 23.222 (?), 10.7.2008 10:24

zdravím,

chcel by som sa spýtať či maju tieto krovinorezy v nádržiach tiež taký filter paliva, čo sa pripája na hadičku??? Ak by tam nebol je dobre to dokúpiť, pomože to v niečom (ochrana proti vtiahnutiu nečitôt do karburatoru atd) videl som že je dostať taketo palivove filtre do nádrže aj univerzalne.

diky za radu, mam Hecht 132, zatial spokojnosť

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 220.253 (?), 10.7.2008 10:33
Nevím o tom, že by snad někde filtr nebyl. Je tam z důvodu filtrace a zátěže, aby hadička nebyla nad hladinou benzínu v nádržce - potom by se palivový systém při poklesu hladiny zavzdušnil a motor by zhasl. Jinak větší opotřebení vykazuje dříve píst u kvalitních strojů, válec je třeba pouze zalapovat - resp. vyhladit stopy měkčího materiálu z pístu - podle stavu. Velké rýhy způsobené zadřením, prasklým kroužkem již vyžadují výměnu válce.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
durkovic - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (121) - 23.222 (?), 10.7.2008 19:14

Aha, dakujem za objasnenie, myslel som si že tam nič niejhe pretože žiady taký filtrík ta vidieť nieje a cez hrdlo nadrže tak isto nic jedine hadičky, jedine ak by som tie hadičky vytiahol vonku dratom asi by som videl jaký je tam filter ale krovak je ešte v zabehu a zaruke takže nič take nebudem robiť. diky

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 103.201 (?), 10.7.2008 20:40

Na filtr se můžete podívat, při intenzívním provozu je to Vaše povinnost jej vyměnit - cca jednou za rok, u pil čtvrtletně, ale to je intenzívní provoz - to znamená, že nádrž byla x krát otevřená a napadalo tam hodně nečistot. Filtr zachycuje - usazují se v něm i pryskyřice ze starého benzínu, potom je jeho schopnost filtrovat bez snížení průtoku stále nižší a výměna je první krok při problémech s chodem motoru.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 37.70 (?), 11.7.2008 8:05

Pro J.S. Měl jste pravdu. Je to poškozený píst. Včera jsem to rozdělal a zjistil zapečené kroužky a tři docela hluboké rýhy na pístu. Tady bude muset být nový píst. Válec se zdá OK. Tak se pokusím sehnat píst jako náhradní díl. Co jsem se informoval v servisu, tak to nebude žádná levná záležitost. Takže závada se našla, ale moc radosti z toho nemám.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 64.118 (?), 11.7.2008 9:47

Pokud motor přestává běžet po zahřátí, je pravděpodobně závada v zapalování.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika