Měl jsem možnost jednu sezonu používat TORO 55 cm ADS el. st. Co se vysoké trávy týká, je nutno jí sekat min. na 2x a pokud je ještě k tomu zavlhlá - ucpává se vývod (tudíž je potřeba sekat na 3x). Běžné týdenní i zavlhlé, max. 2týdenní naprosto suché přírustky sekala s přehledem. Nanejvýš kladně hodnotím pojezd ADS - fungoval perfektně [škoda že tento systém pojezdu nemá Honda, upřednostnil bych ho i před výborným hydrostatem (s variátorem dosud nemám zkušenost)]. S motorem žádný problém nebyl, až na běžnou nutnou výměnu svíčky. Co se výměny oleje týká, obnáší to obvyklý postup u motoru B&S, ve srovnání s motorem Honda (kde stačí sekačku obrátit na bok) je u Brikse trochu obtížnější procedura. Starter je hezká věc a i když fungoval dobře, já osobně už bych si ručně vedenou sekačku se starterem nekoupil (zvyšuje zbytečně hmotnost stroje, musí se myslet na nabíjení atd.). Nejhorší zkušenost však byla s gumovou vlečenou těsnící "zástěrkou", kterou mají lepší samochodky osazenu mezi skeletem a košem. Mám nyní možnost porovnávat s Hondou HRX, kde je skelet navržen s rozmyslem a zástěrka nebrání občasnému nutnému couvnutí stroje s točícím se nožem (bylo se zástěrkou počítáno už při konstrukci). TORO tuto těsnící vychytávku zřejmě "obšlehl" u konkurence dodatečně a nacpal ji už na hotový stroj, který s ní v době konstrukčního návrhu nepočítal. Tím se mi stalo, že rotující nůž při couvnutí zástěrku zachytil a rozsekal. Byl tam zjevný přesah do pracovního prostoru při couvnutí (možná, že nyní už má TORO toto upraveno).