Příčin může být několik: nedostatečná komprese motoru, vadný vstřik, vada čerpadla.Protože neznám stav motoru, napsal jsem tyto alternativy.Nepopsal jste zdali motor chytá okamžitě a pak zhasne, či start trvá déle za vzniku kouře atd... Nevím také zda tento jev je stálou závadou, nebo přichází s nízkými teplotami.Jaký způsob startu za teplot okolo nuly používáte, doutnák,či žhavení? Pokud má motor dostatečnou kompresi, prověřte vstřikovač (rozprach, tlak vstřiku),pokud toto bude v pořádku lze usoudit na vadu čerpadla.Jak jste spokojen s výkonem motoru? i tak by se dalo usuzovat na závadu. Jestliže vše prověříte a s výkonem motoru jste spokojen a přesto bude motor při startu vyžadovat přidržení (čudla) lze zcela jednoduše vyvést táhlo nad kapotu a provést jej tak, aby ovládání(čudla) přidrželo do rozběhu motoru.