Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:
Mechanika je podobná Hondě GXV 160, jenom nevidím štelovací šrouby. Páka nad olejovým filtrem je od regulátoru otáček v motoru. Ovládá škrtící klapku karburátoru. Pružinky jsou natažené, nezbyde Vám než si vypůjčit otáčkoměr a poštelovat vyvažovací pružiny páky regulátoru. Není vidět v jakém stavu je pružinka, která je v táhle společně a druhý konec má u škrtící klapky. Změny otáček nemusí být způsobené pružinkami, mohou vznikat od karburátoru, ucpaná tryska aj. Regulátor na změny otáček reaguje čím jsou vyšší tlak na rameno páky regulátoru proti pružině je větší a opačně. Přes táhlo je pak regulován motor škrtící klapkou karburátoru. Jak pochopíte princip můžete problém vyřešit sám. Snad není ulomená packa regulátoru, čekala by Vás rozborka motoru.
Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 20 a číslo 12.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika