Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:Mechanika je podobná Hondě GXV 160, jenom nevidím štelovací šrouby. Páka nad olejovým filtrem je od regulátoru otáček v motoru. Ovládá škrtící klapku karburátoru. Pružinky jsou natažené, nezbyde Vám než si vypůjčit otáčkoměr a poštelovat vyvažovací pružiny páky regulátoru. Není vidět v jakém stavu je pružinka, která je v táhle společně a druhý konec má u škrtící klapky. Změny otáček nemusí být způsobené pružinkami, mohou vznikat od karburátoru, ucpaná tryska aj. Regulátor na změny otáček reaguje čím jsou vyšší tlak na rameno páky regulátoru proti pružině je větší a opačně. Přes táhlo je pak regulován motor škrtící klapkou karburátoru. Jak pochopíte princip můžete problém vyřešit sám. Snad není ulomená packa regulátoru, čekala by Vás rozborka motoru.