Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:
Nevím odkud jste a čím se živíte, ale zde dosti často a hodně plácáte nesmysly. Jedná se pouze o 4mm, ale i to stačí aby byly problémy. U objemu 153cm³ se výbrus nedělá!!!, protože stěna válce je větším vývrtem už tak velmi oslabena. Povrchové úpravy o kterých se zmiňujete nedělají ve všech motorech ani Japonci. V Česku by za to chtěli nejspíš majlant a možná že to ani neumíme.Karburátor je u obou kubatur stejný - Jikov typ 2820 T!!! Ty pohádky o přetryskování a jiných zásazích mi velkmi sině připomíná pohádky výrobců z účelem navýšení ceny. No a o dobrodružství stran převrtaných válců a co to obnášelo se můžete přesvědčit, když si trochu zaguglíte a zašmejdíte mezi zemědělské tahače, samorzřejmě, že české.
Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 18 a číslo 19.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika