Naprosto souhlasím s tím použitím kvalitního oleje a kouřivostí. Při použití oleje splňující JASO FC v poměru 1:50 je kouř i smrad naprosto minimální. Doby, kdy po průjezdu trábiho vydatně krmeného M2T klesla viditelnost tak, že se pomalu musely rozsvěcet mlhovky, jsou bohudík pryč.
Ze zkušeností z mého okolí vím, že ty písmenka skoro nikdo nezná, tak uvádím takový orientační přehled:
kvality M2T olejů podle klasifikace:
APi TA - kdysi dávno tím bylo značeno M2T, dnes nepoužitelné!
APi TB - současné M2T, dá se použít pro staré typy motorů, ale nic moc
APi TC (JASO FB) - kvalitní minerální olej do 2taktů, př. Castrol 2T Garden, Mogul ALFA 2T, vhodné i pro moderní motory
APi TC (JASO FC) - ještě kvalitnější minerální olej do 2taktů, př. Castrol 2T, nejlepší možnost
APi TC+ - zbytečně vyhozené peníze stejně jako u čehokoliv na čem je psáno "syntetický" nebo to stojí víc jak 180-200kč/litr