Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Zdravím, stále dokola se zde probírá náchylnost Hond na kvalitu benzínu. Tento motor není o nic víc hálkivější na dnešní benzíny než všechny ostatní motory. Tento motor potřebuje kvalitní filtraci vzduchu a pokud jí nedoržíte, tak potom může nastat problém. Není to vinou paliva ale zanesením kanálků volnoběhu a přeběhu, kdy se dostane do těchto míst nečistota ze vzduchu a toto ucpe, buď jen některý, nebo postupně všechny. Potom jsou problémy se starty, volnoběhem a akcelerací. Jasný důkazem tohoto tvrzení je špatná filtrace (jen molitan) na Čínských motorech, kde je použita přesná kopie honďáckého karburátoru. Po pár dnech z kanálků "trčí" cáry nečistot co prošly filtrem a motor se chová přesně podle zde uváděných příznaků. Včas měněný vzduchový filtr a těsné těleso vzd.filtru zaručí bezproblémový mnohoroční provoz těchto motorů. Standa.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 15 a číslo 17.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika