Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Tak holt je to řešený jinak, nevím jak. U plovákových karburátorů jde o to, že se se zvyšujícím průtokem vzduchu neúměrně zvyšuje průtok benzínu >triskou<, takže do motoru jde příliš bohatá směs. Takže se benzín musí naředit vzduchem. Když tam není emulzní trubice, je tam něco jiného ale být to tam musí, je to konstrukční princip. Je s podivem, kdy znáte rozpis součástek, že jste tam něco podobného nenašel. U malých motocyklových karburátorů byl na kraji difuzoru malý kanálek na přisávání vzduchu.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 14 a číslo 13.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika