Pěkná teorie ;oD
Zrovna mám jeden exemplář na stole. Nalejt novej benzín, vyměnit svíčku, kontrola kabeláže, vyčistit filtr, vyčistit vzduchový "ventil" nádrže, seřídit karbec, zkontrolovat tlak. Mám jich na starosti několik, ale jsou to vetšinou držáci (nic moc technika, ale na chaloupku to většinou stačí). Většinou odejdou vinou obsluhy (chalupáři maj v tomhle holt svou hlavu). Většinou pomůže jen větší údržba a jede se dál (zase do prvního příjezdu na chalupu, páč pak to zase po zimě nestartuje "kamaráde, udělej mi s tím něco ;o)) Pokud po výměně a kontrole základních věcí nejede, je čas na nějakýho kutila (většinou lesáka, kterej dělá dvoutakty celej život), kterej je šťastnej, když vám to rozchodí, protože si opět potvrdí, že na co sáhne, opraví. Rozhodně vám nebude kvůli svýmu zisku tlačit novou mašinu. V místní hospůdce jistě budou nějakýho takovýho "Ferdu Mravence" znát, ale bacha na "Brouky Pytlíky" ;oD