Normální zatáčka s připojeným vozíkem na silnici není problém, ale obecně s vozíkem potřebujete velkou plochu, poloměr otáčení záleží na Vás jak vytočíte kleče. Když kosím louku, na konci obrat o 180 st - otočím se o 90 vlevo při výjezdu z řádku a pak zařadím zpátečku a o 90 st couvnu a stojím opět proti řádku to není žádný problém. Děláte dobře, výkon je nenahraditelný, každý HP je ve vzrostlé louce třeba, tam nejvíc. dvoububnovka B 82 se při přerostlém ucpává, jednobubnovka B 67 projede cokoli, běžnou trávu, kterou vozím k sousedovi kravám kosím 2* ročně. Leju běžný B 95 a taky když míchám modrou vodičku, vidím Pepka námořníka, ale je to pro pocit. B a S s tím asi problém nemá rotačka Honda na to dojela a hoši v servisu mi slíbili, že když jim dám 8, tak mi vymění karburátor, že to prý nejde vyčistit. Spojka mi zatím neodešla, tak uvidíme, jen se ožvejkalo lanko bowdenu. Držet zmačklou spojku dlouho je ale námaha, tak když mám delší trasu, drží mi ji taková ta pomocná svěrka, jinak chytá křeč do ruky. Mám pořád původní svíčku, startuji na druhé škubnutí, na první dám plyn uplně na doraz, na druhé o 1 cm zpět a motor chytá i v pod nulou. Za velkých mrazů jsem stříknul benzín pod svíčku, ale to bylo jen jednou, jinak v 15 pod nulou piju grog a nepracuji.
pavel