Koukněte, mám podobný problém jako Vy a podobnou výměru lučních porostů na zahradě, ze které rozhodně nehodlám vyrobit častým sečením mrtvou plochu "anglického" trávníku a ani tomu nehodlám obětovat čas.Mulčování je nesmysl.
Na tom stroji strávíte dost času a v tom případě je důležité, aby stroj nebyl hlučný a aby neměl zbytečně vysoké vibrace.Tam se přímo nabízejí motory Honda(točivý moment, nízký hluk, malé vibrace, relativně dražší údržba).To samé platí pro motory Kawasaki. U motorů Kawasaki je slabinou minimální servisní síť.Jsou ale stejně spolehlivé jako Honda.U obou mi připadají ve značkových servisech zbytečně drahé běžné servisní položky (olejový a vzduchový filtr..).
Kubota bude s tím výkonem odpovídat cca 17 koňovým benzínům, vstup trávy do koše vynikající.Jen mám pocit, že tyto moderní naftové motory jsou vysokootáčkové a můžou mít časem problémy jako moderní auta.
Z těch skutečně bytelných stojí za zmínku Wisconsin- stejně řešený výhoz trávy mezi zadními koly jako Kubota nebo Iseki, ale výkonné naftové modely mají moc vysoké těžiště. Sedíte vysoko a nevejdete se pod větve apod.Na víc je to taková hůř ovladatelná kovařina.
Prostě z hlediska komfortu obsluhy Kubota, Honda, JD, o ostatních parametrech a vlastnotech se tady můžeme všichni svorně dohadovat donekonečna.