Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Ok mam tiež podobný problém s kolisaním otáčiek ale výkon bol dobrý. Po vyčistení karburátora na honde gcv 160 má motor vysoké otáčky volnobehu aj maximálne sú sice ustálené nemenia sa ale zase motor má velmi slaby výkon, motor sa v ťahu dusí.

Potreboval by som ešte informáciu že ked pri skladaní karburátora boli vyšrobovane šrobiky volnobehu a bohat.zmesy. A neviem či sú správne zašrobované. Ide mi hlavne o šrobik bohatosti zmesy-treba ho zašrobovať nadoraz? a o kolko otočie povoliť???  nikde sa to neda najť pre motor gcv 160, a následne by na ten šrobik mala isť ta čiapočka s dorazov a až tak sa to nastavuje pri zohriatom motore???dakujem za rady

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 10 a číslo 14.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika