Afrikány



Stránky: 1,  2   
host 
16.4.2005 22:28, zobrazeno: 44324x
Dobrý večer,jsem uplný začátečník se zahradákou Vysela jsem semínka afrikánu za okno do výsevního substratu,hodně mi jich vyklíčilo,jsou tam dost na těsno.....Tak kdy a jak a kam je mam přepíchat???????děkuji dobré duši za radu
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
   
host - 195.212 (?), 19.4.2006 10:36
Vzejdou-li již 2.lístky-zubaté,přepichuji je po jednom ve vzdálenosti 2cm.Po mrazech pak na záhon,nebo do truhlíků.Možno též protrhat hned.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Luciena - (39), 19.4.2006 19:55
Afrikánky se krásně rozkošatí, když je přepícháte samostatně např. do kelímků od jogurtů nebo do speciálních výlisků z rašeliny, se kterými se můžou později i zasadit bez obav z toho, že by se při sázení mohly rostlinky poškodit. Jinak na záhon je vhodné rostlinky vysadit až po "zmrzlých", tedy po 15.květnu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 44.1 (?), 17.5.2006 22:11

Prosím o radu, koupila jsem už vzrostlé afrikány, ale po zasazení jim

zčernaly listy a vůbec nerostou, naopak květy se zmenšily a poupata se nerozvíjí. Nevím, zda nebyly brzy vysazeny.

Děkuji za radu Šimáčková Blanka

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 24.98 (?), 16.6.2006 21:39
Afrikány jsou nejvděčnější a skvěle rostou a kvetou při minimální péči. Jsem jejich obdivovatel a nadšenec. Koupila jste snad již vadné sazenice a nebo byly zasazeny na nevhodné stanoviště - příliš vlhké. Osvědčilo se mi pěstování ze semen. Je s tím trochu práce, ale výsledek stojí za to. J.S.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
morrison - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (228), 16.6.2006 22:38