Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Dobrý den. Nejsem žádný pěstitel a ani zahradník. Jsem mladý člověk a před rokem jsem si pořídil rodinný dům, kde je spousta jabloní. Minulý rok byly jablka nic moc. Malé jablka a chuťově byly nic moc. Nikdo se k tomu neměl a aniž bych se s někým radil jsem se pustil na nový rok do prostříhávání. Jabloně jsem hodně zastřihnul, protože bývalí majitel je pravděpodobně nezastříhával. Jabloně jsem zastříhal za 3 až 4 očkem. Upozorňuji, že jsem opravdový laik, ale musím říct, že jsem pravděpodobně udělal dobře, protože jabloně plodily velké jablka a hodně chutné což mě velice potěšilo.

A teď k věci. Chtěl bych se zeptat jestli je můžu ještě v této době zastříhat a nebo, už raději počkat na jaro. Mám tu asi přibližně něco přes 15 jabloní a dalo by se říci, že co jabloň to jiný druh. Některé jsou docela starší a těm mladším se nějak nedaří. To musím ještě někde zjistit, protože některé větve oschly a tak jabloň vypadá, tak že má kmen a z kmenu vede jen jedna silnější větev na které jsou další větvičky. Pokud by jste měli pro mě nějakou radu, tak bych to ocenil. Pravděpodobně mi poradíte, abych si pořídil nějakou knihu, ale pravděpodobně si ji nepořídím, protože mám na zahradě i hrušky, švestky, meruňky a do budoucna bych rád zahradu rozšířil o další stomy i ořechové, jako je liska, mandle a možná i o vlašský ořech. Ten mám už jen jeden protože dva byli v kmenu prohnilé. Předem děkuji za nějakou reakci. Ocením od vás každou radu. Diskusní forum si postupně procházím.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 19 a číslo 20.
Výsledek vložte do následujícího políčka: