Buxus má oranžové listy, poradíte?



pohodar - (46) - 180.112 (?)
3.3.2011 10:45

Díky moc za vaši pomoc... buxusy jsou oranžové i přes den, myslím že uschlé nejsou(zatím)...vyfotil jsem je i zevnitř a tam jsou listy zelené... jinak jim ničím nepodstrojuji, žadné substráty, jen kapénková zálivka... je zajímavé že buxusy v závetří rostou pěkně a houstnou, také na foto... proto jsem si myslel, že to bude tím větrem..myslíte si že by pomohlo kdybych je ted zkratil? a je na to ted vhodná doba? děkuji za odpověd, jsem začátečník a vděčný za každou pomoc...




Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

pohodar - (46) - 180.112 (?), 2.3.2011 19:53, zobrazeno: 17542x

Dobrý den. Mám buxusy 3tím rokem, ale mají takovouto oranžovou barvu. Je pravda, že jsou na slunném místě a v zimě dost větrném. Myslím, že tu oranžovou barvu a to jak jsou řidké způsobuje hlavně to větrné místo, protože ty které jsou v závětří, jsou hezky zelené a husté... poradíte někdo co můžu udělat pro jejich lepší růst... děkuji za odpověd...



Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 182.227 (?), 2.3.2011 20:51
Na těchto fotkách vypadá jako by byl již uschlý.Je to ale spíše asi tím, že jste foto zřejmě pořizoval navečer a pak je do oranžova všechno.Třeba i ty zadní buxusy.Mohl byste je vyfotit ještě jednou přes den?Pokuste se je přihnojovat přes sezonu kombinovaným, pomalurozpustným hnojivem, můžete používat i hnojivo na list. Jinak buxus má rád obyčejnou zahradní půdu s dostatkem vláhy.Podle mě, čím více se mu při sázení podstrojuje substráty, tím blběji roste.Jedna z možností by byla i ta, že sazenice brzy na jaře vyjmete a vyměníte zeminu za nějakou kvalitní ze zahrádky a znovu nasadíte.P
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Beny2 - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (759) - 233.207 (?), 2.3.2011 21:30