Buxus



Lennka - (2) - 54.74 (?) 
29.3.2014 8:04, zobrazeno: 6483x

Dobrý den, jsem úplný začátečník, můžete mi poradit, jak sadit buxus?Koupili jsme v semenáčcích 6 ks buxusu asi 10 cm vysoký.Nebudeme ho mít jako živý plot, ale samostatně, jako okrasný keř.Můžu dát k sobě 3 větvičky najednou, aby byl brzy hustý, nebo je nutné dávat každou zvlášť?Díky.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
   
Ferda Mravenec - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2064) - 247.50 (?), 29.3.2014 10:25

Můžete, ale nejspíš se to nijak neprojeví. Tak malé rostlinky stejně nebude vidět a než se tak po letech stane, tak keřík sám stejně od země vyrazí nové "pruty", ktreé ho zahustí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 224.57 (?), 29.3.2014 20:02

zvlast!!! Buxus moze vyrast v mohutny ker. Ani ceresnu ani jablon nesadite 3 vedla seba. Mozno tak papriky, ale tie potom trpia len jedno leto...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Josef. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2694) - 226.133 (?), 29.3.2014 21:20

A já bych zase klidně vysadil třeba tři sazeničky k sobě; od sebe bych je dal tak na 15-20 cm. O maličko tím opravdu můžete urychlit vznik většího keře (budou to samozřejmě stále tři jedinci, ale pohledově budou tvořit jeden větší keř. Již jsem také sesazoval asi 7 vzrostlých buxusů dohromady tak, aby co nejdříve tvořily jednu velkou kouli (průměr cca 1,5 m); kdybych tak velkou kouli měl tvořit jen z jednoho keře, trvalo by to o několik let déle...

Josef.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Lennka - (2) - 54.74 (?), 29.3.2014 21:57

Děkuji Josefovi za radu-tak nějak si to představuji, aby to rychle vyrostlo a mohli jsme to tvarovat.Zítra jseme na to.wink

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 224.57 (?), 30.3.2014 13:09

Hovori sa, trpezlivost ruze prinasa.