kapková závlaha



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
            
host - 176.34 (?) 
21.10.2008 22:54

Zdravím zahradníky!

Co se týká té kapkové závlahy tak já jsem dal na doporučení kolegy a natáhl jsem kapkovou hadici IRRIDRIP Line o průměru 16mm (možno i 20mm). Nebyl zatím jediný problém.

Ahoj Honza (janhavlina@seznam.cz)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 252.146 (?), 27.12.2008 19:28

tak to opravdu netuším nejsem odborník

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
alkuska - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (72) - 100.187 (?), 8.5.2014 11:59

Dobrý den,

právě instalujeme na zahradě kapkovou závlahu - zvolili jsme hadice od firmy Kertis Ján - KEJA + automatický časovač od jiné firmy. Montujeme si to sami, je to jako lego :)

Mám takový nejapný dotaz - co se stane když hadici určeno na povrch dám do země? Ucpou se otvory? Přemýšlela jsem že by se mi hodilo dát kus k mečíkům přímo k hlízám.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 186.98 (?), 31.12.2008 10:47

Dobry den, rad bych se take zapojil do diskuze o kapkove zavlaze - planuji take system od firmy Netafim, mel bych nekolik dotazu - v pripade tlaku 0,1 bar je rekneme prutok 0,65 l/h, pokud by byl tlak mensi, tak by se snizil i prutok nebo je kapkovac dimenzovan na ten minimalni tlak 0,1 bar? Planuji zavlazovat sklenik, mam k dispozici 1000 l nadrz, ale potreboval bych aby vydrzela i na 14 dni, myslite, ze je to realne? Musel bych nejspise vyrazne snizit prutok, ale je potom kapkova metoda stale efektivni? Pochopil jsem dobre, ze ta zavlaha v pripade takto malych prutoku bezi 24 hodin denne? A zaverem - nevi nekdo o zastoupeni firmy Netafim v Praze? Nebo je nutne jet az do Loun? Diky moc za ochotu, Radek.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci