Při poskytování těchto stránek nám pomáhají soubory cookie. Používáním stránek s tím vyjadřujete souhlas.
Další informace.
 Zahradní grily Weber - plynové, elektrické a lávové grily 

Závlahová technika > 2 taktní čerpadlo - problém se startováním

2 taktní čerpadlo - problém se startováním


host - xxx.xxx.44.216 (?)
13.8.2018 13:26
Tento příspěvek (zjistit adresu)

Dobrý den,
vlastním čerpadlo z Mountfieldu. Loni se objevil problém při startování. Zvětšila se komprese až do té míry, že při zatažení za šňůru mě to div neutrhne prsty. Proto jsem odnesl čerpadlo do Mounftfieldu, kde přejímací technik problém potvrdil a čerpadlo přijal do opravy. Po čase se mě vrátilo s tím, že čerpadlu nic není a závada se neprojevila. Zkusil jsem nastartovat a skutečně - start byl hladký, bez sebemenších obtíží. Takže ve skutečnosti s tím něco museli dělat, protože samo se asi neopravilo. Pár měsíců jsem čerpadlo úspěšně používal až do teď, kdy se problém objevil znovu. Než půjdu znovu za „experty“ z Mountfieldu, tak bych chtěl požádat o radu, čím by mohl být problém způsoben a jak ho případně odstranit. Pokud odšroubuji svíčku, tahat za šňůru lze krásně lehce. Když sundám vzduchový filtr nebo i celý karburátor, nemá to na nic vliv.
Předem díky za rady.

Připojit reakci   
Partnerem sekce je Oase - úsporná čerpadla pro zahradní jezírka
   

2 taktní čerpadlo - problém se startováním


host - xxx.xxx.78.117 (?), 13.8.2018 21:55
Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Domnívám se, že máte totálně "ulitý" motor. Píst s kroužky je kapalinou- benzínem či olejem utěsněný a je možné, že kapalina je i ve válci a ten má extrémní kompresi. Zkusil bych zavřít benzin a bez svíčky protočit motor.Následně osadit svíčku a pustit benzin a startovat.
IvanHorseman

Připojit reakci
      

2 taktní čerpadlo - problém se startováním


host - xxx.xxx.44.216 (?), 14.8.2018 22:07
Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Děkuji za radu, bohužel jsem nebyl úspěšný. Zatáhl jsem za šňuru snad 100x, komprese po vrácení svíčky stále extrémní. Jen bych ještě upřesnil problém - nastartovat lze a motor pak běží. Když ho vypnu, nezáleží na tom, jestli je při následném startu teplý nebo studený, pořád má velkou kompresi.

Připojit reakci
Úvodní stránka | Informace o serveru | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 1999 - 2020
Jak Google využívá data, když používáte weby nebo aplikace našich partnerů