Znáte někdo Zahradnictví U rybníku?



host - 82.198 (?) 
15.1.2016 11:53, zobrazeno: 8445x

...našla jsem jejich e-shop a zaujaly mě některé rostliny, ale zaráží mě vysoká cena za balík a info, že všechny trvalky zásadně zasílají prostokořené - to jsem ještě nikde nezažila (eshopy basík, najmanová, šíblová...), tak z toho mám trochu obavy... Nemáte někdo vlastní zkušenost?? díky!! linda

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 248.22 (?), 15.1.2016 12:06

Neznám, ceny ale mají pěkné, poštovné mají teď jinde už také takové. Ale nezasílají na dobírku, chtějí platbu předem, což mi vadí (platit něco, co ještě nepřišlo? - co když balík nebude v pořádku?)            Lída

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 35.93 (?), 15.1.2016 12:44

Kdyz balik nebude v poradku, tak se s nimi dohodnete (vyreklamujete). Pouzivam jen platbu predem, dobirka toho moc neresi, ne vse se da rozbalit a peclive zkontrolovat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 82.198 (?), 15.1.2016 18:09

...no, mě platba předem taky nevadí, platím tak všechno, ale co ty prostokořené rostliny - jak to pěstují? - to jako při objednávce zajdou na pole a vykopou rostliny? Vím, že takhle to dělá Planta Naturalis, ale pro klasické zahradnictví je to přece strašně nepraktické...??? linda

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 236.166 (?), 15.1.2016 21:54

Spis to vyryji rycem, nez aby to kopali motykou, pestebni plochu nemusi mit nekde daleko. Zavolejte tam a zeptejte se. Proc je to podle Vas neprakticke? Zalezi na mnozstvi objednavek a cene, prostokorene budou levnejsi. Nevidim v tom problem - zavolat a popr. vyzkouset.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 238.98 (?), 10.2.2016 17:34
Před pár léty jsem u nich kupoval - na dobírku, několik druhů sazenic bylin které byly jínde v ČR nesehnatelné. A i když to bylo v naprosto nevhodné době a sazenice nebyly v květináčcích ani kontejnérech dorazily v naprosto perfektním stavu. V té době mi nepřišli jako klasické zahradnictví, spíše jako nadšenci kteří to dělali pro radost. Víceméně i jen symbolická cena tomu napovídala. Dnes nevím... Rafael.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 24.96 (?), 4.3.2016 14:25

Výborná komunikace, objednávala jsem sazenice konvalinek v termínu kdy již byli zatažené, napsali mi že již nelze a další rok se mi ozvali, zda mám ještě zájem.Bylo to velmi milé, cena více než příznivá, rostliny byly prostokořenné, ale dobře zabalené i ošetřené.Mimo konvalinky ještě barvínky a ostatní obyčejné trvalky-vše roste, záměna ani uhynutí žádné.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 186.27 (?), 16.6.2017 20:47

Já jsem objednávala 2017 a byl to obrovský problém. Nejprve došel email, že v následujícím pošlou číslo účtu. Když dlouho nic nepřišlo, vznesla jsem dotaz, jak to vypadá s mou objednávkou. Číslo účtu mi neposlali, ale "vynadali" mi, že nám zaplaceno (několik vykřičníků). A že mi poslali několi mailů a já, že jsem nereagovala. Ale vážně nic nedošlo... Paní byla velmi nepříjemná a napsala mi, jen ať se přiznám,  že mám plnou emailovou schránku. Nebylo k čemu se přiznat, navíc měli mé číslo telefonu, mohli zavolat. Tak jsem objednávku zrušila a od nich už nic... Takové jednání, ještě dostanete vynadáno...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 194.182 (?), 15.2.2019 13:06

Nakupuji v zahradnictví u rybníku pravidelně a jsem velmi spokojen, přesně tak, jak je to v předcházejících reakcích. Už se těším na jejich letošní nabídku.

K Vašemu problému dodám toto - také provozuji e-shop a to s kosmetikou. Pokud zákazník napíše do objednávky chybnou e-mail adresu (uklepne se), tak mu mé zprávy nepřijdou, popřípadě chodí někomu jinému a pokud není zaplaceno -  beru to tak, že si to rozmyslel a zboží již nechce. Kdybych měl všechny co nezaplatí obvolávat, tak bych se nedoplatil. To že zákazníci něco objednají a potom to nezaplatí je dnes bohužel běžnou praxí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika