Zahradnictví Spomyšl



Stránky: 1,  2,  3,  4,  5  >   
host - 78.91 (?) 
1.4.2016 17:31, zobrazeno: 78909x
Máte nějaké zkušenosti se zahradnictvím Spomyšl? Konkrétně mě zajímá jejich eshop zahradnictvi-spomysl.cz. Objednávali jste u nich někdo něco?
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 228.179 (?), 1.4.2016 23:27
Známá brala od nich a byla skopojená :)
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 151.9 (?), 9.5.2016 18:18

Objednávka potvzená z března, neustále urgována, jedna odpověď po dlouhé urgenci, že rostliny budou koncen dubna. Nepřišlo nic, na další urgenci nikdo neodpovídá.  Eshop nedoporučuji!!! Vláďa

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 45.233 (?), 12.11.2016 20:55

Zahradnictví doporučuju, pokud si tam zajedete osobně. Mají velký výběr, kvalita rostlin slušná a mnohdy za dobrou cenu. Z personálu jsem měla hodně smíšené pocity. Třeba jsem hledala konkrétní sazenici a slečna mi zarytě tvrdila, že žádnou,,malinojahodu" rozhodně nemají a ni neexistuje, druhá slečna na place zase tvrdila, že malinojahody měli, ale byly hned pryč (obě způsobem,,neotravuj a dej pokoj"). No a nakonec jsem si tam malinojahody našla sama, měli jich asi 30 kusů... Do třetice mi ale naopak velice ochotně a opravdu vyčerpávajícím způsobem poradil pán, díky kterému jsem sehnala vše, co jsem chtěla. S internetovou obědnávkou mám naprosto otřesnou zkušenost. Obědnala jsem si cibuloviny s předstihem, když ještě nebyly skladem a s najivní představou, že je tím budu mít opravdu objednané a tím pádem zamluvené. Zvolila jsem osobní odběr a když jsem si pro ně dojela, tak mi bylo řečeno, že mi to někdo balil vlastně těsně před tím, než jsem dorazila a plno věcí už bylo vyprodané. Když jsem tím pádem chtěla část obědnávky zrušit, protože měly být květiny barevně sladěné, tak mi bylo řečeno, že to jako určitě nepůjde, když už se s tím kvůli mě někdo pytlíkoval. Další neřešitelný problém bylo to, že jsem si chtěla k obědnávce přímo na místě ještě něco dokoupit a HRŮZA, zaplatit kartou... Placení se tak proměnilo v hodinový horror, kdy na mě celou dobu slečna byla neskutečně protivná, protože co to po ní jako všechno chci, když ona je tam (chudák) chvíli a neví vůbec nic...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 36.14 (?), 30.8.2017 22:28

Musím se také připojit k reakcím - zahradnictví Spomyšl mi je líto. Nevím, jak letos, ale vloni na podzim jsem objednávala 3 kanadské a 1 indiánskou borůvku. Žádný problém s NIČÍM nebyl. 2 kanadské i indiánská (maličká) již letos plodily a nebýt mrazu v nevhodnou dobu, tak by plodů bylo poměrně dost (úměrně k velikosti rostlin). Takhle byla jen ochutnávka. Proto jsem letos objednala asijské hrušky a maliny a vůbec se nebojím, co přijde! 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 128.51 (?), 27.4.2016 19:53

Dobrý den objednávka 2 měsíce před měsícem to mělo být v expedici od té doby nic nedoporučuji. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 114.73 (?), 9.5.2016 18:19

Objednavka 3. dubna, potvrzena 4. dubna a od te doby cekam na objednane zbozi marne. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 136.28 (?), 9.5.2016 21:30

Dobrý večer. Já jsem bral 4 kusy rododendronů. Zásilka přišla v naprostém pořádku. Rostliny perfektní. Na základě téíto zkušenosti jsme objedenali další barvy rododendronů a po jedné urgenci přišel balíček. Vše perfektní. Jsou zahlcení, protože cena za jeden rododendrón byla do konce dubna 299 Kč, velikost 40 až 50 cm a doprava zdarma.  Zdeněk 
 


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 24.96 (?), 11.5.2016 16:28

Dobrý den,

objednávka 28.2.2016,dvě urgence, odezva žádná, dnes přišla zásilka, zabaleno dobře, půl zboží z objednávky nedorazilo vůbec-vysvětlení žádné.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 224.76 (?), 23.5.2016 6:34

Dobrý den, zboží mám objednané přes měsíc.I přesto, že mě utvrdili, že zboží jde na expedici, nic nedorazilonoKdyž je nabídka s dobrými cenami a ještě s dopravou zdarma, musí prodejce počítat s větším zájmem a přeci nebudu některé produkty sázet v červenci/srpnu?Po storno objednávce, bych také pochopila, email typu-omlouváme se, ale máme toho tolik, že nestíháme a je nám to líto.NEDOPORUČUJI!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Ventilátor na krbová kamna12.4.2024
Motorova pila stihl 02812.4.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika