jezírko ve sklepě?



host - 180.133 (?)
21.5.2008 21:39

No řekl bych, že ta spodní voda bude dost tvrdá. A ty ryby napotřebujou v zimě zimu a v létě teplo? A jak bude to jezírko velké, jak ho budete čistit od zahnívajících zbytků rybí potravy?

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

host - 168.167 (?), 21.5.2008 12:30, zobrazeno: 10330x

Jsem naprostý laik, předem se omlouvám za možná nesmyslný dotaz:

Stavím sklep, ve kterém bude "studna" nebo spíš takové malé jezírko vytesané  do opukové skály, napájené spodní vodou. Uvažuji nad světlovodem, který by k vodní hladině přivedl sluneční světlo a umožnil pěstování rostlin, případně i ryb. Objem vody nebude nijak velký, 300-400L. Myslíte že by se v takovém prostředí nějaké rybě mohlo dařit, nebo mám raději skončit u rostlin?

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 115.31 (?), 21.5.2008 13:00

Napadá mě střevle potoční, ale možná mi to nějaký odborník na ryby vyvrátí. Žije v horských jezírkách, kde je i v létě neustále velmi studená voda.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Hráběnka - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (391) - 242.231 (?), 21.5.2008 13:29

A co by ty rybky baštily? Budete je chodit krmit? Napadlo mě- co čolci nebo žebrovníci?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 168.167 (?), 21.5.2008 14:38

s krmením by problém nebyl,  budu tam chodit dost často, bude se tam totiž skladovat pitíčko

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 1.251 (?), 21.5.2008 17:02