Je mi líto, ale nestačí dát dlažbu do hlíny. Primárně stavíte příjezdovou cestu asi pro osobní auto? tak musíte vykopat na hloubku - tloušťka dlažby a ještě -10 cm na tzv "kufr" ze štěrku. Nasypat štěrk nejlépe 16/22 mm to je frakce 16-22 mm, v každém lomu a stavebninách vědí o co jde, štěrk rozprostřít hráběmi a udusat alespoň tloukem z kuláče a pak na to do rovinky položit dlažbu a na to teprve sypat hlínu do "ok" dlažby. Když to položítejen do hlíny, za pár let je to zbytečná práce, po mokrém létě se to zprohýbá, různě zaboří do hliněného podloží. Hlínu mezi dlaždice stejně budete několikrát dosypávat. když budete chtít být pan Dokonalý, tak na štěrk položíte geotextilii 300 g na m2 a na ní do jemné šotoliny frakce 4/8 mm dlažbu, to pro to, aby hlína nepropadávala do štěrku a neznehodnocovala vlastnost štěrkového lože a to ostatní je pak už stejné. Trávu, pro stavitele cesty až druhotná věc, holt zkusit sehnat nějakou suchomilnější, ale nebojte se ona proroste. Jen kontrolní otázka kvůli tomu štěrku; proč neshnije dubový pražec na trati? protože je napuštěný karbolkou?,no to taky, ale hlavně, že je pořád v suchu díky štěrkovému loži, které zaprvé roznáší tlak Sázavského pacifiku a zadruhé odvádí vodu.
Pavel