Zkušenosti s firmou bazény Kostelec (dříve Polman)



zvirek - (2) - 82.2 (?)
8.6.2018 9:32

Mám od nich plastový bazén, stavěno 2016, vč. stavebních prací + betonování okolní terasy.

Bazén usazen snad dobře, nebyl jsem u toho když ho usazovali, ale zatím vše funguje, na jednom místě o obvodu zvneku prasklý svár cca 20 cm délky, po poslání doporučeného dopisu v rámci záruky přijeli zalepit.

Technologie v šachtě zatím funguje OK, tepelné čerapdlo jsem si pořizoval sám, od Mountfieldu - doporučuji, zastřešení od Alukovu - sice drahé, ale 100% funkční - doporučuji.

Problémy v komunikaci ale byly celkem velké, po osazení bazénu nebyli schopní přijet s elektrikáři a zapojit, musel jsem si sehnat sám elektrikáře a zapojit elektřinu v šachtě.

Dále byl problém s betonáží desky terasy, udělali špatně vyspádování, takže to museli opravovat stěrkou, to bylo také na X telefonátů, než jsem je tam dostal, naštěstí je na tom položené WPC a ne dlžba, takže nějaké ta nerovnost se snese.

Sum sumárum - výroba bazénu a technologie asi v pohodě, ale stavební práce okolo a komunikace nic moc.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

host - 199.4 (?), 4.5.2018 19:13, zobrazeno: 7965x

Ahoj,

chystáme se uzavřít smlouvu na bazén včetně stavby od A do Z s firmou Bazény Kostelec, dříve Polman, majitel p. Hrubý, máte někdo s kompletní stavbou zkušenosti?

Jirka

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 92.135 (?), 7.5.2018 9:43

Zdravím, bazén nám kompletně stavěli v roce 2014 a spokojenost. Samotná bazénová technologie je v rámci firmy v pohodě, u stavební části (betonování na dohodu) doporučuji pohlídat kvalitu a pečlivost aby nedošlo k boulím na stěnách bazenu. Martin 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 199.4 (?), 11.5.2018 19:41
děkuji za informace, dělali stavební část přímo pracovníci firmy Polman? nebo si najímají řemeslníky? Děkuji Jirka
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci