Pokojové rostliny, která provoní celoročně byt



kohy - (1) - 168.49 (?) 
23.4.2019 19:12, zobrazeno: 1807x

Zdravím, jakou byste mi doporučili pokojovou rostlinu, která provoní celoročně byt? Rád bych, aby voněla celoročně nejen pár týdnů např. v době květu. Nebo lze celoroční vůně dosáhnout kombinací různých květin popřípadě jakých? V pěstování jsem laik, ale rád bych se vyhnul různým aromadifůzerům a chemickým vůní, tak spoléhám na přírodu :-). Děkuji.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
   
host - 248.7 (?), 23.4.2019 20:09

Eucalyptus?           Lída

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
konvalinka - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1285) - 148.5 (?), 23.4.2019 21:30

Zadavateli, taky jsem uvažovala stejným směrem jako vy a jsem zvědavá, co kdo poradí. Mne také napadl ten eucalyptuswink Lído, máte ho doma? Nebo někdo? Většina těchto rostlin (třeba ještě rýmovník) voní jen, když zavadíte o listy. Jinak ho (rýmovník) necítím. Stejně tak je to s muškáty vonnými (pokud vím) Spíš by musely rostliny dlouho kvést. Tam se osvědčila voskovka (hoya) která krásně a silně voní. Podobně na obruči vyvázaná se prodává pokojovka, které jsme také říkali jasmín(bílé vonné kvítky) ale vůbec netuším, jak se jmenuje.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 248.7 (?), 23.4.2019 21:40

Ne, doma ho nemám, ani jsem ho nikdy neměla. Rýmovník má dcera. Voskovku jsem zrušila, když byla dcera ještě malá, protože jí voněla až moc (má vůni opravdu hodně sladkou). Ale o to eucalyptu "aspoň píšou", že "osvěží vzduch v místnosti"...Ten jasmín na oblouku je jasmín mnohokvětý.  Lída

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
konvalinka - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1285) - 148.5 (?), 23.4.2019 22:29