Levandule ze semínek



Stránky: 1,  2,  3   
Trixinka - (7) - 217.13 (?) 
18.2.2010 1:18, zobrazeno: 53797x

Dobrý den

Vysela jsem si semínka levandule a protože jsem naprostej amatér, mám ještě pár dotazů.

1. mám vysetá semínka v truhlíku za oknem ještě něčím překrýt? (igelitový pytlík a pod.) Je lepší parapet nad topením, nebo bez topení, ale zato na přímém světle?

2. jsem expert na přelejvání, vadí to i u semínek? Zatím je raději 2x denně rosím aby byla půda vlhká na povrchu, hlouběji se to ale asi nedostane.

3. mám 40cm truhlík, kdyby se náhodou stalo a semínka vzešla, kolik jich mohu do jednoho truhlíku dát? Jak daleko od sebe? A v kolika cm se přesazují? Někde jsem četla hned po prvních pravých listech a jinde zas až jich je 5-10?

4. ještě mě zajímá pozdější seříznutí, má být řez rovný, nebo kolmo? A seřizuje se hned prvním rokem na podzim nebo se má počkat až do jara?

Doufám, že mi s tím někdo pomůžete, levanduli miluji a hrozně ráda bych jí měla alespoň za oknem, když nemám zahradu. Ale jak jsem psala, na pěstování čehokoliv jsem levá, proto se raději ptám odborníků.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
   
host - 143.205 (?), 18.2.2010 7:02

Vyseta seminka prikryvam vzdy sklem nebo jinym materialem, svetlo urcite prime a prelivani skodi vsemu nejem seminkum. Hodne zdaru.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
limetka - (38) - 182.109 (?), 18.2.2010 12:16