Doba postřiku



Štěpánka.3 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (133) - 15.186 (?)
17.6.2016 23:30

Letos jsem se s postřikem proti vrtuli asi netrefila 😞. Stříkala jsem Mospilanem před 14 dny a červíci bohužel jsou 😞. Třešně v době postřiku začínaly žloutnout, ale bez už kvetl dlouho. Loni se ty třešně myslįm začaly vybarvovat dřív. Příště se budu raději řídit spíš tím bezem.😀

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
MAHO - (25) - 87.2 (?), 2.4.2014 18:22, zobrazeno: 11770x

Zajímá mne, kdy se má stříkat třešeň proti červovitosti (vrtule třešňová) a jabloň proti obaleči. V návodu u postřiku je uvedeno, že se má postřik aplikovat dle indikačních papírků. Jelikož nejsem odborník, nepoznám co se na lepící pásy nalepilo. Má se tedy stříkat během kvetení, nebo po odkvetení nebo až plody začnou dozrávat?

Děkuji za rady

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
KUKY - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (4470) - 38.136 (?), 2.4.2014 21:41

Proti vrtuli stříkám v době plného květu bezu černého, samozřejmě u nás. Stříkají se jen pozdní odrůdy. Pozor na ochranou lhůtu. Proti první generaci obaleče jablečného se stříká asi v tutéž dobu. Proti druhé na konci srpna až na začátku září. Mrkněte na AMS-SET a najděte si Vám podnebně podobnou stanici. Taky mrkněte na Metodiky ochrany zahradních plodin. A také na vlákno "Padlí, strupovitost..." Já ještě využívám lapač na obaleče jablečného ke stanovení data postřiku.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 135.230 (?), 2.3.2015 22:11

V časopise Zahrádkář 3/2015 nabízí ČZS dotisk publikace Metodiky ochrany zahradních plodin- viz naskenovaná informace.


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 144.227 (?), 13.4.2016 23:42