Dušičkové věnce



Zahradník - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (509) - 48.26 (?) 
3.11.2008 16:03, zobrazeno: 35139x

Včera jsem šel okolo zahradnictví a zaujaly mě věnce, nádherné a cenově i přijatelné.Radost mi ale zkazily věnce velikosti 25 - 30 cm, které byly uvázány způsobem omotání drátu přímo přez smkové chvijí tak, že drát byl nádherně vidět.Jelikož jsem student zahradnické školy a vždy před dušičkami a Vánoci je,,věncová horečka",celá škola motá věnce.Ty naše musí být kompaktní a jakmile je vidět drát, musíme ho odmotat až k nepovedému místu a začít znovu.Za 4 roky se všichni naučili motat kvalitní věnce.Mrzí mě, že věnce motá někdo, kdo neumí základní princip motání věnce.Pokud si někdo vytvoří podobný věnec pro vlastní potřebu na hrob svého blízkého, proti tomu nic nemám, ale aby prodával a chtěl za to ještě 120 Kč, to už mi přijde jako drzost.Pokud se něco prodává, mělo by to být udělané podle nějakých pravidel a ne, jak se komu zalíbí.Je pravda, že dnes tam už nebyli.Láďa.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 76.122 (?), 3.11.2008 16:29

Vy se v dnešní době divíte že někdo prodává šmejd?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
romila - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (914) - 95.141 (?), 3.11.2008 17:00

Láďo, je to smutné, ale ta cena za tu hrůzu byla ještě přijatelná. Viděla jsem spoustu dalších nehorázností a zaujaly mě "přírodní" věnce. Tam se ani nenamáhali zakrýt slaměný korpus, tavící pistolí přilepili 3-4 šišky, 3-4 kousky březové kůry, kousek ozdobného textilního pásku a chtěli za to a podobné výtvory kolem 200 Kč. M.R.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Zahradník - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (509) - 48.26 (?), 3.11.2008 17:09