Rez "sloupovite" odrudy



host - 28.19 (?) 
11.3.2017 18:53, zobrazeno: 7098x

Dobry den,

hned na uvod, bych rad podotkl, ze jsem naprosty laik, takze bych poprosil o shovivavost a trpelivost :)

Mame malou zahradku a chteli jsme vyzkouset pestovani nejakych stromku. Proto jsme se rozhodli zkusit "sloupovite" varianty (uvozovky, protoze jsem cetl, ze jedine jablone jsou opravdu sloupovite odrudy), ktere jsme na podzim minuleho roku zasadili. Ruzne jsem se docetl, ze se blizi idealni cas na rez. Precetl jsem nekolik clanku, prohledl obrazky, ale stale si nejsem jisty, jak nejlepe postupovat. Prikladam proto fotky mych vsech trech stromku :) a poprosil bych, zda-li by mi nejaky odbornik nemohl na fotkach vyznacit, kde a jak bych mel cca rez udelat. Byl bych moc vdecny.

Cetl jsem, ze by se mel delat pro vodorovne vyhonky rez za druhym ockem (za vnejsim?). U terminalu rostoucich svisle, nechat jen jeden... atp. Ale vzdy kdyz prijdu ke stromkum, tak ztratim odvahu :)

Dekuji vsem predem za rady.

Jarda


Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 184.133 (?), 13.3.2017 12:36